Menu

dimecres, 14 d’octubre del 2009

Em dol, però ja tocava...



Desitjo que t'agradi.

8 comentaris:

  1. no entenc l'escut però crec que tots sabem per qui és la merda no?? jajajajaj. Com a mínim és bastant subtil, veient l'historial merdístic de barcissim.com...

    ResponElimina
  2. és la part amagada... l'escut és del fatah... jajaja tot quadra eh...

    ResponElimina
  3. Alfi!!!
    hauras de escollir entre: novia, feina o BARCISSIM.COM

    ResponElimina
  4. la meva novia la moreneta, la meva feina privar al bar mirant el partit i el meu sentiment Barcissim.com

    ResponElimina
  5. Sembla que ningú se sent aludit...

    ResponElimina
  6. Portugal guanya, Zlatan fora del Mundial. Lu bo és que només se centrarà amb el Barça i s'estalvia repesques i mandangues...

    A veure que fa més tard Lionel, si guanya es classifiquen directes.

    ResponElimina
  7. Zlatan fora del Mundial.

    Piquetes ha tornat a marcar.

    Ucraïna a la repesca.

    Ara a veure què fa Lionel.

    Els altres ja sabien d'abans si anaven o no al Mundial. Ara per ara, Zlatan i Keita es queden fora de Sud-Àfrica.

    ResponElimina
  8. Titirríssim ha marcat de penal.

    Només falta Lionel.

    Tota la informació demà a barcissim.com.

    Per fi torna el BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM