Menu

diumenge, 18 d’octubre del 2009

Que la chupen, que sigan chupando...

LÍDERS

5 comentaris:

  1. partit aburrit, no vam veure el Barça que tots voliem veure eee???però bueno...suposo q no sempre es pot estar 100%, Valdés va salvar el partit

    ResponElimina
  2. Merda de partit no?? no el vaig poder veure pero bueno, he vist tots els resuma i em va semblar bastant injust el resultat. Hagues tingut que guanyar el barsa descarat vamos...pedrito? se li ha de comensar a exigir e...no podem dir, ah que es un xaval que acaba de comensar i tal, no no...enxufa la pilota quan es clarissima sino et fotrem merda fins dalt ok? avui passa pq encara som liders pero sino jo mateix et fotre una merda...que ets jugador del barsa e fill de troll no del putu espanyol o de la Gramenet C...Piles A Pedrito!!


    (estic provocant comentaris contra mi)

    ResponElimina
  3. Estic d'acord amb la resolució i m'encanta compartir merdes i xibeques. Valdès va fer un partidàs i ja seria hora que tothom se'n donès compte!

    Odio a Albelda! Es pot neixer més guarro? Mira que arriba a fer ràbia!

    Però aquest punt és important i és el que ens donarà la lliga!

    ResponElimina
  4. totalment d'acord amb la repartició cerversero-merdística.

    jo flipo com odia valencia al barça, cerc que és el camp de primera on hi ha més odi a la graderia en contra del barça, més que al bernabéu i tot. parlo d'odi. odi rollu niça. odi en l'ambient. odi. com el gos de garfield.

    penyísisma: he fet un 2 a la porra. com molo!!!

    ResponElimina
  5. Jo si no m'erro he fet un 3... Jornada atípica... i com no, sense classificació... per mi que l'Al-fatah s'ha fos o algu passa...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM