Menu

dimecres, 28 d’octubre del 2009

Porríssima J6-J7-J8

Nois, torna la porríssima; seguidament els resultats:

J5 - punts acumulats fins a jornada 5
J6 = J5 + punts en J6
J7 = J6 + punts en J7
J8 = J7 + punts en J8

Cada cop està més emocionant això...

RESULTATS:

J5

J6

J7

J8

Ernest

32

36

39

44

Ferran

28

35

39

43

D. Perico

27

33

36

43

Felix

31

35

38

42

Juanitu

24

32

35

40

Budallot

25

30

34

38

Banach

23

28

31

36

Roger

20

28

31

36

Saul

23

27

29

33

Pipen

20

28

28

33

Sadur

21

24

27

33

Porreta

20

25

29

32

Jordi G

19

24

24

24

Tala

10

16

16

20

Ivan

12

12

15

20


11 comentaris:

  1. los de a bajo estais contemplando ya el cambio de entrenador?
    habeis jugado con el equipo de copa hasta ahora?

    putu ferran, sense fer soroll está en posicio de champions.
    increible ernest, aguanta la presio com un gran.
    tenim el primer perico q sap de futbol.
    felix, com sempre, devant.

    saul, si no fos per els recent pujats, series l'ultim. nomes et deixem jugar pq ets un disenyador collonut, xo d futbol, nanu, en saps menys q florentino. tomaaaaa

    ResponElimina
  2. Ernest, no aguantaràs la pressió. A més s'acosten barraques. Tindràs virus barraques aquest any??

    Saülíssim com t'ataquen... i amb raó!

    ResponElimina
  3. Jajajajjaa, increible, et despistes un mument i t'avança algú o avances penya... pq aquest any som un munt.

    Saulísssim, fes plans per canviar això... destitueix l'entrenador o posa més gent al mig del camp.

    banachona, que sàpigues que em penso distanciar de tu tant com pugui...

    Els de dalt, patiu, que ja vinc, de moment els meus punts ja comencen amb el mateix número...

    ResponElimina
  4. jo no sé pq reclamava la classificació amb tanta insistència...

    gràcies amics per dir-me unes quantes veritats. dures. però veritats.

    Remuntaré. Com el madrid. Remuntaré i no m'ho crec ni jo! jajajajaj

    ResponElimina
  5. ei penya m'encanta!! m'ha provat aixo de marxar de girona i venir a bcn ... estic mes implicat!!esta molt maco tot plegat


    per cert juanito fes una gràfica ja que sino et caura una merda! jajajajajaja

    ResponElimina
  6. de totes maneres aquest canvi d'administrador porril em sona una miqueta a tongo eh... TONGO!!!



    pf, sóc patètic

    ResponElimina
  7. Nois, la cosa està molt maca... jo de moment com sempre en la posició cómoda... com sabeu soc pacifista i no em vull barallar ni amb els de dalt ni amb els de baix...

    Ara, sapigueu que m'apunto a la Intertoto jajaja

    Juanitu... només 4 punts, ja vindràs... Si saps que el mig és on millor s'està. jajajaj

    ResponElimina
  8. Saul, jo t'apoiaré sempre mentre vagis darrere meu! No pateixis, tens bona plantilla, només et falta una mica de sort...

    ResponElimina
  9. M'agradaria fer una altra observació referent a la porra...

    des de feia dies que l'Al-fatah no deia RES, fos porra o no, i des d'ahir torna a ser aquí! Ho celebro molt penya!

    Ara, també és d'agrair que des del partidàs de diumenge la participació a barcissim.com s'ha disparat!

    COM MOLA PENYA!!!

    FREGONES!!! PELLOFESSS!!!!

    ResponElimina
  10. Vull justificar amb moltes pinces la meva mala sort en els últims partits a la porra:

    Hi ha molts diumenges que miro "minuto y resultado" (programa patètic amb pachi, gica kraiuveanu, maceda i kiko on diuen els resultats en directe). I SEMPRE 5 minuts abans que acabin els partits, tinc un 7 o un 8 i al final la penya empata o perd o guanya destrossant les meves prediccions.

    Per tant la meva estadística és: si els partits duréssin 5 minuts menys, aniria primer.

    Sort en teniu!





    ...
    pinces però cert

    ResponElimina
  11. mira, jo abans de fer res poso tot X i tinc un 10, la putada és que despres comencen a fer gols...

    jo, si prohibissin els gols, aniria primer! jajajaj

    Bones pinces, fem pinces?

    NOIS! POCA BROMA! D'aquí a dues hores juguem contra la CULTURAL LEONESA!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM