Menu

dimecres, 29 d’abril del 2009

BARCÍSSIM 0 - 0 Chelsea

7 comentaris:

  1. Golíssims? Pq està a golíssim si no n'hi ha? jajajaj... hem de fer una secció nova que es digui "empatíssims a zero"???? jajajajajaj

    BAAAAAAAAAAAAARÇA!
    BARÇA! BARÇA!! BAAARÇA!

    ResponElimina
  2. És que hauríem d'haver posat resumíssims, però clar, això no es veu fins que no et trobes un 0-0... Segurament amb altres equips ens n'haguéssima adonat abans ;)

    COM MOLA SER DEL BARCÍSSIM!!!
    PITEEET!! FREGONES!!!

    ResponElimina
  3. Pitetíssim!!!!!!

    M'afegeixo a les critiques de la penya i a les de Xavi de que un equip volia jugar a futbol i l'altre no...pero una cosa s'ha de dir...aquesta penya va defensar ahir tot i mes!!! Pero tot i aixi jo crec que el barcissim va tenir mala sort...vam xutar mil vegades a porta...(al rapero de dragon ball) i no vam poder.

    Per cert, Messi va estar desaparegut, i tb vaig observar algu que feia molt temps que no veia...i era l'equip amb nervis...i es que es la semis!!! van perdre 4 o 5 pilotes a la primera part que abans no es perdien, pero esta mes que justificat. El Barça no va tenir un bon dia crec de cara a gol pero tot esta per decidir-se...Stamford Bridge ja hi hem guanyat...i com diu el jaumet, amb empat a 0,5 gols passem. Evpro hem d'estar segurs de que el 0,5 entren!! sino malament!!!

    Per cert, ho tinc tot controlat...El Barça no ve a Londres a visita-me a mi i a perdre. No. Aixo no va aixi. Fotrem un espectacle a camp anglès que la gent acabara dient que el Barça es el millor equip del mon i que no hi ha qui pari aquesta penya.

    Visca el Barça.

    ResponElimina
  4. Per cert que collons passa amb Milito?

    ResponElimina
  5. Penya,

    la meva reflexió en fred és la següent:

    1. El Chelsea va venir a jugar el mateix que el Málaga, amb la diferència que són bons i es van defensar molt millor.

    2. El Barça va fer el seu joc i això és positiu, encara que la pilota no entrés.

    3. A la tornada el Barça jugarà igual, però el Chelsea haurà de canviar, la qual cosa ens afavorirà.

    4. Pepíssim nostru, el Barça marxarà del teu poble finalista de la Champions.

    5. La Lliga no em preocupa, guanyarem fàcil.

    ResponElimina
  6. 6. La lesió de The Mexican es deu a una afecció de grip del porc al menisc.

    ResponElimina
  7. estic veient el manchester-arsenal (dem moment 1-0 -O'Shea-) i s'ha de dir que hi ha 2 equips disposats a jugar a futbol i a atacar. Domina el manchester però l'arsenal planta cara...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM