Menu

dimecres, 15 d’abril del 2009

La Xibeca i la trunyada d'ahir

Farem un pack de Xibeca i Trunyada del partit d'ahir:

La Xibeca va, sens dubte, directament a Frank Ribéry. Aquest crack que, un cop va acabar el partit, va ser l'únic jugador del Bayern que es va plantar la samarreta del Barcíssim abans d'encarar el túnel de vestidors. Pam! Em voleu? Em teniu. Interessant declaració d'intencions del qui ja podriem començar a anomenar "Riberíssim"?

La trunyada la donaria a la dosificació de Messi. Ahir el vaig veure bastant fos. Porta una càrrega de minuts fora del normal i hem de pensar en la brutal marató de partits que ens ve a sobre. Jo contra el Recre l'hagués fet descansar. I ahir, després del gol de Salsitxes Felpa, Déu a la banqueta si us plau. Hem de dosificar la nostra perla. No em vull ni imaginar les conseqüències d'una lesió en aquestes alçades dels campionats.

BARÇA!

9 comentaris:

  1. PER-DO-NEU PENYA:::

    Demano disculpes.

    ResponElimina
  2. M'agrada la combinada de Xibeca i Trunyada. Sembla que Riberíssim es mor de ganes de venir a Can Barça, ara va triar que la samarreta fos d'un francès jajajajaj

    D'altra banda, estem d'acord que Pepíssim hauria hagut de ser una mica més viu i reservar a Messi? Espero que ho faci contra el Geta.

    ResponElimina
  3. pepíssim nostru! què vol dir disculpes? amb el que jo t'estimo! amés ara fa dies que no et veig... crec que vindré a veure el chelsea però per veure't a tu, el barça és secundari.

    Va estudia una miqueta de barcissim que dilluns pregunto. I no facis xuletes.

    ResponElimina
  4. Scarfissim!!!!

    ResponElimina
  5. scarfíssim no stam mal. Jo, fent homenatge a Piqué, li diria Riberetes. "Messi n'hi do! Quina jugada en Riberetes!"

    ResponElimina
  6. Ribery tenia q haberle cambiado la camiseta a Hleb...eso si q hubiera sido una declaracion de intenciones!

    jajaja

    ResponElimina
  7. FINAL DELS QUARTS! ARSENAL-MANCHESTER
    (Arsenal 3-0 Villarreal)
    (Oporto 0-1 Manchester)

    després d'un altre partit on el manchester ha estat molts minuts (com l'any passat contra el barça) aguantant un gol en contra que els hagués deixat fora. Merda! Jo volia el oporto!

    Per cert! Oju el xixarríssim de cristiano

    ResponElimina
  8. Titulars de demà: "El barça contra Inglaterra"

    ResponElimina
  9. Se os ve demasiado el plumero companys!
    Vale que Ribery fue el mejor del partido pero...¿que es esto de darle la Xibeca a uno que no es del Barcissim solo porque A LO MEJOR viene al Barcissim nonstru?
    Dedfinitivamente no estoy de acuerdo con esta Xibekisima. Para mi se la hubiera dado a Iniesta (Rostro Palido).
    Companys, esta Xibeka sienta un precedente y en caso de ke Cristiano Ronaldo se salga en la final contra el Barcissim se le tendra que otorgar la Xibekisima de la final de la champions antes de fichar por el Madrid y eso si sera doloroso... avisados estais!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM