Menu

dissabte, 12 de setembre del 2009

Avui no podem fallar!!


Estimats seguidors, avui els no culors (blanc i negre) de Barcissim.com estaran presents en el Coliseum Alfonso Perez. Espero surti viu d'aquest escenari tan hostil.
Avui podríem viure el debut de Jesus Crais amb la samarreta blaugrana. Tb apunta de debutar Andresito qui junt amb el nostru 10 podrien revolucionar el partit en la segona part. Dani "Speedy González" Alves jugarà de titular amb Ibarahimolanioisinbayevavich y Xavi.

Messi em guard, es q aquests madrilenyus respiren odi.

4 comentaris:

  1. Bé budell portant els colors pels camps rivals!

    Vigila perquè em sembla que a Getafe tenen familiars a Niça! jajajajajja

    Guanyarem i haurem de fer mans i mànigues per poder veure el partit. Em cago amb gol tv, canal + liga i amb la mare que els va parir a tots!

    ResponElimina
  2. Espectacle de Barça!!! Sobretot a la segona part...el Getafe es un equip que personalment em fa molta por al seu camp pq a aprt de ser merengues encara tinc la espina de les semis de copa del rei de fa tres anys...aixi que bona victoria a Can Merengon i espectacle de Barcissim una altra vegada!

    Per cert heu vist jesugrinsky?? com puja amb pilota controlada?? Aquesta paiu fara feineta em sembla...

    Molt bo calces el Nou nom d'Ibra!!!

    Ibramolaisinvayeva!!!

    ResponElimina
  3. Espectacle penya!!! Zlatan, el llaunes, en tonyines, el bananes, Ibarahimolanioisinbayevavich, etc. ja va a gol per jornada i oju l'assistència a lionel que l'enxufa en plan roma!

    Budellíssim suposo que hauràs deixat alguna pegatina de barcíssim al colisseum amb tant d'odi per allà...

    Estic molt content pel barça però sobretot per zlatan, que ja comença a fer callar més d'una boqueta... ZLATAN!!!!!!

    ResponElimina
  4. per cert els pericus: estrena oficial merengona patètica amb una gespa per plantar papates... messi n'hi do... per sort he ficat un 2 a la porra...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM