Menu

dimecres, 23 de setembre del 2009

Racing 1 - 4 BARCÍSSIM

3 comentaris:

  1. Quin espectacle per Messi!

    Ahir es plantejava un partit defícil, però des del primer moment el Barça va saber impsoar les seves ganes, el seu joc i la seva manera de "matar" els partits. Amb 20 minuts va tenir el partit guanyat, i es va dedicar a marejar la perdiu.

    En contra del que diu tothom, i del que provoca guanyar el partit en 20 minuts, jo ho prefereixo. És avorrit veure 45 minuts de 2a part de basura? sí, però és pq els primers 45 has matat al contarri! Els àrbitres no piten iwal 0-0 que amb un 1 a 5 i fa ràbia pels culés? Sí, però és gràcies a que no volen fer passar vergonya al rival, pq tu ja li has fotut la cleca!

    Firmaria, pq totes les 2nes parts fossin avorrides!!!

    ResponElimina
  2. kurníssim, kurnetes, kurnetzov, korneiev:

    ja sé que et mola molt anar en plan "en contra del que diu tothom", és per això que estic totalment d'acord amb tu.

    au, et fots.
    jajajajj

    BARÇA!!!!

    ResponElimina
  3. Jo també estic d'acord Kurnaiev!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM