Menu

divendres, 25 de setembre del 2009

Ja tenim data!!!

Estimats barcissims!! Ja tenim data per la propera Barcissimera Oficial de barcissim.com. Haurem de concretar el lloc del sopar però com a mínim ja sabem que hem de marcar aquesta data a les nostres agendes!!! Ja sabeu: dissabte 14 de novembre toca reunió i festival barcíssim!

A part, he mirat el calendari i crec que hi ha parón per Virus Fifa en aquest finde per tant: Per passar el Virus Fifa de la millor manera, convoquem una Barcissimera!

Barcíssim!!!

4 comentaris:

  1. Així m'agrada! Ja tenim data per a la 3a Barcissimera. Amb una història de 1 any i poc més de 2 mesos portarem 3 barcissimeres, cosa que està molt bé!!

    Evidentment servirà per tractar de molts temes del Barça i de Barcissim.

    Gent que gaudiu de Barcissim.com, esteu d'enhorabona, això va per llarg i per bó!!!

    VISCA EL BARÇA I BARCISSIM.COM

    ResponElimina
  2. Estic mooooolt content de que ja hi hagi data.

    Està clar que ens hem de rentar la cara per afrontar amb garanties la próxima temporada!

    Barcissimmaniàtics aviat tindrem novetats!!!!!

    ResponElimina
  3. jo ja estic ansiós penya i falta 1 mes i mig!!!

    barcissim.com creix penya!!!!

    ResponElimina
  4. molt be saül, el finde del meu aniversari.... vaya tela, ja no t'estimu gens.
    a per cert.. no penseu comentar l'afer de l'espionatge o ke?¿ si es mes brutal ke el del PP i l'Espe jajaja. en fi, ara dire una cosa pk estic tajas, pero tan de bo aixo no afecti l'equip i segueixi fent espectacle....
    es ke els de dalt sempe amb mamoneos penya..
    apa bona nit
    i vica l'Espanyol collons!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM