Menu

dimecres, 30 de setembre del 2009

PREMSA MADRIDISTA:

FILLS DE LA GRAN PUTA

10 comentaris:

  1. Em cago amb els Manolos! Heu vist el vídeo que han passat? Tenen els cullons de dir que el Madrid és el millor equip d'Europa perquè ho ha guanyat tot... són millors que el Barça perquè conten que hem empatat un partit...

    Ara, dir a aquests indeseables que naltrus hem jugat I GUANYAT 3 partits oficials més.

    Des que ha començat el Madrid Galàctic que diuen, el Barça ha guanyat DOS títols i el Madrid CAP!

    Segons el rànking mundial de la IFFHS, el Barça és el SEGON, just després del Manchester. El Madrid és TRENTASETÈ, darrere de Copenaghen, Gamba Osaka, Metalist Charkow, Porto, Atlético, etc...

    CONCLUSIÓ: MERENGONS! ABANS DE PARLAR GUANYEU ALGUNA COSA!

    ResponElimina
  2. Penya! vull fer una crida a la calma!

    Aquests no callaran ni sota l'aigua son uns BOCAZAS i no callaran pq la seva feina és vomitar merda constantment, merda merengona, merda patètic. I hem de saber que són així i que amb aquesta merda s'ha de conviure dia a dia en el país que vivim.

    A mi fins i tot em mola que es fiquin gallitos quan encara no son ni mig pollastre i es fotin en les coses del barça. Em semblen patètics fins el punt més ridícul...

    crida a la calma? A LA MERDA FILLS DE PUTA QUE US DONGUIN!!!!!

    ResponElimina
  3. nO NO, JO ESTIC AMB TUY SAULÍSSSIM.... La reacció qeu tinc jo quan veig els manolos, ja no és aquella reacció de l'any passat de ràbia, del canguelo i tal... ara ric, em fa gràcia, inclñús diria que em mola veure aquests titulars i Pepíssim per altra banda, dient que no som favorits!!! M'encanta!!!!

    És la sensació més béstia de superioritat que he tingut mai com a culé i no vull que canviï...

    S'ho menjaran tot ben farcit de gall d'indi...

    GALLS D'INDI, GALLS D'INDI

    ResponElimina
  4. per cert heu vist que en l'anterior entrada ha comentat un pavu que escriu en un dels blogs culés amb més popularitat d'internet? yo-ya-lo-dije.blogspot.com entru i mireu la quantitat de comentaris per post.

    m'agrada anar fent amics! sí senyor!

    ResponElimina
  5. jo vull venjança, vull sang, destrucció, malformaions i massacres!!

    espero que els de marsella violin a més d'una merengue avui!!!

    ResponElimina
  6. Mira si tenen por que hasta tenien por de que vingués el Santos aquest... Clar, com que els Ultrassur són tant gentils...

    Estic sulforat!

    ResponElimina
  7. H2S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Venc H2S per sulfurar a la penya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. Jo en tinc excedents, si algú en vol la canvio per nitrat de sodi!!!!!!

    ResponElimina
  9. tinc una mica d'estronci si algu en vol

    ResponElimina
  10. Venc Un trailer ple destronci!!!

    Per estruncar la racha del madrid!!!!!

    Tambe tinc H2S!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Mooooooooooolt d'H2S!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Una micaaaaaaaaaaaaaa de sodiiiiiiiiiiiiii

    una mica de pebreeeeeeeeeeeeeeeeee
    una mica de ploooooooooooooom per lligar als periodistes del madrid i tirarlos al maaaaaaaaaaaaaaaaar...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM