Menu

diumenge, 13 de setembre del 2009

MADRID CACA

19 comentaris:

  1. jajajajaj! Brutaaaaaaal!!!! la paròdia de l'anunci de carrefour de les bosses no?? em sembla una idea boníssima ernestíssim!! Penja-ho a youtube que això he hem de fer córrer!!!

    BARCÍSSIM!!!!

    ResponElimina
  2. Què gran!!!! Difusió difusió! Sobretot difusió! jajajajajaj

    Boníssim!

    ResponElimina
  3. Estic amb el Saulíssim, això ha d'anar a Youtube ràpid!

    ResponElimina
  4. Cada cop que el miro m'agrada més i ric més! Sublim!

    ResponElimina
  5. Ueeee!!!!

    És que el madrid és una caca, i ho sap tothom...

    ResponElimina
  6. Ja està processant-se al youtube

    Barça!!!!

    MADRID CACA

    ResponElimina
  7. penya ja està al youtube ben penjat i veig que ja correr pl facebook tb!

    ResponElimina
  8. mol bé penya! quina eficàcia. Jajajajajj! és que és boníssim!!!

    ResponElimina
  9. q bo!!!!!!!
    de lo millor del mes de setembre.

    ResponElimina
  10. un apunt extrabutbolístic. Rafa Nadal és merengue no? Ahir el van eliminar del US Open no? Lo més dur és el resultat (sent merengue): 6-2, 6-2 i 6-2.... jajajajajaj

    ResponElimina
  11. ostia! no havia relacionat el 6-2 jajajajaj Del Potro és culé llavors? jajajajaj

    ResponElimina
  12. ernestíssim: m'ha dit un ocellet que has fet 8 PUNTS a la porríssima!!! Estàs que et surts o que?!?!? Entre vídeos i porres ets l'espectacle de barcíssim!!!!


    jo e fet una merda de 5

    ResponElimina
  13. Penya estic irreconeixible!! no em crec ni jo els 8 punts... depent del que faci Maxwell em posi líder solitari a la 2a jornada (com el Barça) ...qin espectacle!

    ResponElimina
  14. Saulíssim, jo també m'abono als 5 víctors! 5killos jajajaj

    ResponElimina
  15. volem la porra, volem la porra!!

    ResponElimina
  16. Bastant bo.
    A aquells de Barcíssim que van participar en el concurs del meu bloc, que sàpiguen que ja tenen penjades les respostes.

    Adéu!

    ResponElimina
  17. Siento decepcionar a mis fans, en el caso de que los hubiera o hubiese, pero esta semana he pinchado y cedo el liderato en solitario a Ernestíssim, que está intratable. Si no me equivoco, 7 puntos.

    ResponElimina
  18. Ha parlat Samu i Déu n'hi do com alaba el Barça!

    Samu, ets tot un senyor!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM