Menu

dilluns, 21 de setembre del 2009

BARCÍSSIM 5 - 2 Atlético

3 comentaris:

  1. Quin espectacle que estem començant a fer penyaaaa!! Això serà com l'any passat!

    Saül, confirmo error amb el Roger, em vaig deixar de comptar-lo.

    Porreros, avui marxo a Hamburg i no torno fins diumenge. Em sap greu però no tindré temps de penjar la classificació de la J3. Ho penjaré quan torni, juntament amb la J4 i la J5.

    ResponElimina
  2. Ai comptador comptador... ja comences com el grafiquista l'any passat... jajajajaj També la podem fer entre tots, que cadascú amb sinceritat digui què va treure. Jo vaig fer un 10! jajajajajaj Diria que tothom va fer cinquillos pot ser? El Juanitu tinc entès que és un sobrat i va fer 6!

    Per cert, sabeu que Samu ha denunciat al Barça? És un marrullero... I mira que ens ha fet bé eh... però és que no se sap estar callat?

    Aix Samuel...

    ResponElimina
  3. Jo vaig fer un 12, crec. 11 o 12 ara ho confirmo

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM