Menu

dimecres, 30 de setembre del 2009

Xibequíssima per... EN TONYES!!!

Ja tocava! L'home que les aixeca també havia d'aixecar una Xibeca Oficial de barcissim.com!!

Ahir en Tonyes va fotre un partidàs tallant-ho tot i pujant la pilota amb la força que el caracteritza. El nostre capitanísim, lluitador com cap, va demostrar ahir que té les piles carregades i va callar les boques d'aquells que diuen que ja no està per titular.

En Tonyes, abans de saltar a la gespa agafa l'equip i sabeu què els hi diu??? PILESSS!!! PILEEESS!!! I surt sempre enxufat com els que més!!!

Tonyíssim forever!!!!!

17 comentaris:

  1. Totalment d'acord. Avui surt una entrevista i el boig diu que li queden 10 anys bons! Jo no sé si serà tant, però està clar que ha començat a tope i està a un nivell més alt que The Mexican i Jesugrisnky! Jo de tot cor desitjo que renovi!

    Ara ja tenim la Xibeca... haurem de posar una trunyada també no? Sabeu per qui és oi?

    Ultimàtim 24 hores!

    ResponElimina
  2. comença el partit penya!!

    jo dic que avui el Madrid punxa

    ResponElimina
  3. Porten 10 minuts i estan practicant una merda de futbol... jo el definiria com futcol...

    ResponElimina
  4. sempre comencen fent merda, però no dubtis que guanyaran. sigui com sigui.

    futcol! bunyol! merda!!!!

    ResponElimina
  5. per cert penya! penjeu xibekes també no? vaig taja de tanta xbeca penjada!

    benzemerdeeees...fora!

    ResponElimina
  6. Jo en penjo alguna, però ja tinc amunt la merda...

    Em sents Al-Fatah??? jajaja

    ResponElimina
  7. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. ja està casillas salvant mobles

    ResponElimina
  9. casillas va vestit del barça. amb la segona equipació. aqui ho deixo.

    ResponElimina
  10. Com pot ser que el millor equip d'Europa amb una constel·lació d'estrelles tingui tants problemes amb un equipet francès? jajajaja

    ResponElimina
  11. brutal el marsella!! jo dema em compro la samarreta!

    ResponElimina
  12. aquets d tv3 no n'aprendran mai......

    ResponElimina
  13. Ja escalfa Brandao... ara n'aprendran els del Marid què és jugar contra Wellington i aquesta penya!

    ResponElimina
  14. buenu penya. a aguantar merda imperialista uns dies. jo ja ho deia....

    ResponElimina
  15. Podem fer bones lectures que piquen a Madrid:

    1. Han fet una merda futbol.

    2. Els hi han regalat el penal i l'expulsió.

    3. Gran notícia que KH7 marxi lesionat. Tant de bo en tingui per 6 mesets... jajajaja

    ResponElimina
  16. mireu això penya:

    http://www.elmundodeportivo.es/gen/20091001/53795738810/noticia/la-penultima-pataleta-merengue.html

    INCREIBLE!!! Ara ja, el mundo deportivo tbé!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM