Menu

dilluns, 2 d’agost del 2010

A mi em mola Zlatan!

Molt bé penya!!! Dóna gust publicar posts amb aquesta nova interfície eh!!

Buenu, en aquesta entrada vull reivindicar la figura del llaunes, el tonyines, el bananes: Zlataníssim Ibrahimoviquíssim. Aquest estiu i últimament s'ha parlat molt que si el venem, que si se'n va, que si el seu representant és un notes, que si ha fet merda la temporada passada, que si està desmotivat... Mireu penya, jo em mullo i a mi Zlatan em mola que la vibres (mai millor dit) i crec que encara li queden moltes coses a dir en aquest Barcíssim.

Estic d'acord que la temporada passada va acabar molt fluix i es va menjar molta porqueria de la premsa i un sector de l'afició però no ens oblidem que és el primer any i va fotre una arrancada brutal. Segurament si hagués estat al revés ningú dubtaria avui del seu potencial.

Sé que em puc menjar les paraules i que pot passar-se la temporada en plan titirríssim (la última de titirríssim és dura eh...) però jo hi confio penya. En el partit amistós de l'altre dia ja vam tornar a sentir un allau de crítiques i era un putu partit amistós. No m'agradaria que Zlatan acabés encarant-se a l'afició com va fer al Inter però de seguir així, no ho descarteu.

Zlatan: jo et defensaré a ultrança i sé que aquest any no ens fallaràs!!! I com jo, som molts culeríssims que pensem així ok? Pues vinga piles, ritme i a fer callar el personal!
Queda dit!


10 comentaris:

  1. Béeeeeeeeeeeé! Ja tenim debat de temporada. Que si Zlatan sí, que si Villa millor, que si Pedro...
    Està clar que mereix una nova oportunitat, però l'únic que l'ha d'aprofitar és ell, i haurà de posar tot el millor que té per fer-se un lloc.

    Jo era un defensor total d'Zlatan, però al final (la segona part de temporada) em va deixar sense arguments per defensar-lo. "Ojalà" me'n doni moltissims aquest any!

    Vinga nanu, fote-hi cullons i Visca el BAÇA!

    ResponElimina
  2. Jo m'apunto al grup d'ultrança per en Llaunes. Estem d'acord que no va acabar bé l'any i per això jugava Linyoles i ell seia, però la seva temporada és boníssima. Mai havia fet més de 17 gols el primer any que estava en un nou equip i l'any passat en va fer 21. No està malament...

    Personalment jo crec que d'origen aquest any els titulars davant han de ser Messi, Zlatan, Villa, sens dubte! I despres incursions de Pedro, Linyoles i el Jeffren (un dia parlare de les pintes de Jeffren... jejejej)

    Últim comentari: sembla que omencem a sortir del pou no?

    ResponElimina
  3. El dia que parlem de les pintes de Jefren... jo mi apintu, jajajajja-->Boníssim!

    ResponElimina
  4. Estem tornant, estem tornant, estem tornaaaaaaaaaannntttt!

    ResponElimina
  5. estem estem esteeeeeeeeeeem!!! A ultrança per en Llaunes!!! me'n vai a fer unes pintes amb jeffren

    ResponElimina
  6. Per cert, per la gent que va enviant porres, per veure com funciona i probar la novetat, dir que les porres que aneu enviant les borraré, i només seran vàlides, quan comenci el període de porríssima, que serà quan el barça afronti el seu primer partit de lliga (a partir del diumenge 22 d'agost del 2010).
    S'avisarà amb una convocatòria de porríssima, com és degut.

    VAMOS BARÇA!

    ResponElimina
  7. podrà participar qui vulgui a la porra?

    ResponElimina
  8. Clar, ja s'explicarà com funciona, però els únics requisits són enviar-la abans de començar al primer partit de la jornada, i intentar ser regular per complir la majoria de jornades (tot i que si només l'envies una, com a màxim tindràs 10 punts i quedràs última XD).

    Aviat entrada de porríssima!

    ResponElimina
  9. No podría estar más de acuerdo!! Zlatan!!!!

    Además, propongo camiseta con la imagen esta tan molona!!!

    ResponElimina
  10. Hombre, Maxwell está vivo!!!
    Que sepas que se te estaba esperando por aki... al iwal que Al-fatah i Ernestíssim, que estan "ves a saber on".

    BARÇA!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM