Menu

dilluns, 24 de novembre del 2008

Ara ve lu bo.

6 comentaris:

  1. Fe de errates: On posa "de" ha de posar "du".

    ResponElimina
  2. ei i on posa "da", ha de posar "do", i on "he", "hu" i llavors sona la cançó de les compreses HU HU-HA DADADA hey hey...

    jajaja no es conya. ara en serio, penya: S'acosten 4 partidíssims d'espachuflar-se al sofà i fotre's les botes i disfrutar de l'espectacle. Penseu que, fins ara, aquest barcíssim no s'ha enfrontat amb grans equipassos. Si guanyem aquests 4 fotem punyalada grossa a la lliga. Crec que estaria bé fer un esforç i intentar reunir-nos (els que puguem) per afrontar aquesta etapa encara que sigui cap de setmana. Per que, com diu el nostre himne, TOTS UNITS FEM FORÇA!!

    FORÇA BARCÍSSSSSSSSIIIIIIMMMMMM!!!!

    ResponElimina
  3. per cert penya, ja he enviat les pegatines a impremta!!!!!!!

    ResponElimina
  4. espachuflar-se: verb (reflexiu); fotre's chufles de festa en un spa. Exemple: aquest cap de setmana em vaig espachuflar i vaig aguantar fins les 11 del dematí. No t'espachuflis tant que vas massa col·locat!

    ResponElimina
  5. Yes, we can!!! Jo no podré espachuflar-me amb vosaltres, però el meu cor hi serà!

    Penya, heu vist el golàs de Sito Riera? Que el tornin a fitxar!!

    ResponElimina
  6. Ciutadans de Barcissim.com, ja sóc aquí!

    Vinc espachuflat per afrontar el Tourmalet i veure el veritable espectacle...

    Juanitu que no fas anàlisi aquesta setmana? Va home! que ja remuntaràs!!! jajaja (ironia eclèctica)

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM