Menu

dimarts, 25 de novembre del 2008

Diccionari V

lescionat (n) Dit d'aquell que té lascisme. Lasciu, amb ganes de jarana. L'Eidurt té una mirada lescionada

apretón súbito (loc):
cagada infernal i instantània produïda generalment per l'ingesta indiscriminada d'alguna substància laxant. Ha tingut un apretón súbito i s'ha tacat els pantalons.

sopna:: sopa bona "vaig a fer-me una sopna calentona"

Venga: (v). Acció de voler despendre's d'algú o d'alguna cosa. Mot usat amb perseverància i esforç en els mercats de poble.
Ex:
- A quant véns els tomaquets reina?
- Els venga 2 € el quilo.

Cobardica: (n). Dit de les cobes o refugis naturals creats per l'erosió de l'aigua, en zones nórdiques del planeta. Ex: Posem-nos sota d'aquella cobardica d'allà i no tindrem tant de fred.

comrovar (n): indicacions per cometre un atracament.
Al comrovar que et passaré trobaràs tots els passos per endur-te el botí.

espachuflar-se: verb (reflexiu); fotre's chufles de festa en un spa. Exemple: aquest cap de setmana em vaig espachuflar i vaig aguantar fins les 11 del dematí. No t'espachuflis tant que vas massa col·locat!

1 comentari:

  1. Bon recull de "barcissimades" sí senyor!

    Per cert! la home està actualitzada!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM