Menu

dimarts, 18 de novembre del 2008

Evolució jornada 11


Bona nit barcissim maniàtics!!!

Aquí tenim la gràfic de com està la porríssima, de nou:

En primera posició ens trobem a Al-fatah; un líder sòlid, que guanya enters cada dia amb actuacions com la d'aquest cap de setmana, ja que ni mes ni menys ha obtingut 6 punts en una jornada molt difícil. De no molt lluny el segueixen juanitu i banakona, que han obtingut 5 i 4 punts respectivament; això col·loca juanitu dos punts per sobre de banakona i li dóna aire per a les següent jornades.

Per darrera, s'apropa vertiginosament ràpid, un felissuca embalat cap al títol; amb 5 punts aquesta jornad, retalla un a banakona i aquest ja sent l'alé al clatell. Al mig de la taula, resultats sorprenents de perico i budallot, que amb unes grans puntuacions (6 i 8, dignes de líders) es col·loquen sòlids en aquestes posicions i apunten maneres cap a les posicions capdavanteres.

Per darrera, saülíssim no dóna el braç a tórcer, i amb la seva puntuació mitjana, aconsegueix no despenjar-se massa de les posicions que dónen accés a Europa.

La bona noticia de la jornada ens la dóna Ernestíssim, que es reenganxa a l'afició de la porra vencent virus barraques, i segueix lluitant per agafar-se al tren de primera; li costarà, però res és impossible en aquesta porrrísssima!!!!

Així que, com que queda tant, seguim apretant que ara ve el Tourmalet, la muntanya, els punts decisius.

Barcissim.com

9 comentaris:

  1. penya, no ha pagat ningú no? pues jo em desapunto. jajajj

    ResponElimina
  2. Saulíssim, saps que jo estic amb tu!

    Només et diré el que diu el nostre pastor: "La Lliga no es guanya el novembre."

    La cosa està molt apretades, vés que no acabi l'Ernestissim campió i l'Al-Fatah a segona...

    Constància germans i que guanyi l'ull més viu.

    ResponElimina
  3. Saül, si estàs en crisi sempre et queda fotre fora l'entrenador i anar al mercat d'hivern... encara queda molta lliga, no hem acabat ni la 1a volta!

    ResponElimina
  4. jajajaj gracies companys! m'he animat!

    em desapunto.


    jajajajajjj

    ResponElimina
  5. Penya d'aqui poc comença la meva revolució!

    ResponElimina
  6. Per cert aquests gràfics cada cop es veuen més com el cul! Avera si hi fem algo e!

    ResponElimina
  7. eh kurna el cagat ets tu que demana baixar la puntuació del pichichi quan van nistelroy mor! jajajajj

    am gent així...









    em desapunto

    ResponElimina
  8. ÉS BROMA, ESTIC CONVENÇUT QUE GUANYARÉ I DE CARRERILLA, JA VOREU QUINA SEGONA VOLTA

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM