Menu

dimarts, 18 de novembre del 2008

La renovació del de Terrassa


A Can Barça només es parla de la renovació del Terrassíssim. Sembla que les dues parts estan properes, però la junta no vol renovar-lo fins més tard del 2013 i la oferta econòmica és inferior al que demanava el jugador.

En aquest cas, i només en aquest cas, se li ha de donar a aquest home tot el que demani per diverses raons: és el millor, amb permís de Déu; és del Barça, més que molts; i no me'l puc imaginar amb una altra samarreta.

Per tant, senyor Jan i senyor Txiki, desde Barcissim.com us volem dir: Per Xavi, sí a tot!

9 comentaris:

  1. Només per defensar-me de les acusacions que se m'han fet diré que jo sóc Banach Obama, Ramón Banachón és un cosí segon amb el qual no tinc contacte des de que jugàvem a balins a casa els meus avis a Hawaii.

    Crec que ja queda aclarit.

    Per cert, et posaré una querella per amanaces i injúries.

    ResponElimina
  2. Amb això del Terrassíssim si que estic d'acord. Tot tot, no li donaria, però si que faria un esforç molt gran perque aquest home, que s'aproxima a Déu, es quedi a la casa que l'ha vist creixer, formar-se, triumfar i el veurà com el més gran centrecampista en molt de temps a tot el món.

    ResponElimina
  3. Juanitu! Que vas molt apurat que no pots fer el gràfic?

    ResponElimina
  4. banach calderooooooooooooooooooooooooooooooooooooon... lololollolooooooooooooo....

    ResponElimina
  5. Jo ja m'he justificat... no tinc perquè donar-te més explicacions.

    Cadascú té els contactes que pot, i no m'ho retreguis que t'enfonso el rival

    ResponElimina
  6. podem vendre a tití i amb el que ens donguin el Terrassíssim en té fins els 40. Perque Xavi, amb 40 anys seguirà titular, ho sabeu no? amb canes i barba blanca.

    ResponElimina
  7. M'agrada, ja comença a ser hora de tenir un nou Ravanelli, Xavi serà el proper entrenador-jugador.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM