Menu

dilluns, 24 de novembre del 2008

la merda del partit


El partit d'ahir ens va deixar més d'una merda destacable. Al marge del trist partit del Linyolíssim o Hleb que encara no sap on juga, la merda crec que se l'ha d'endur (i ja tocava) l'equip de realització de TV3. Mare meva quina tropa.

El Pere Escobar i el Pitxi, tot i estar molt empanats, encara els salvo. Però noi, on em va el Jordi Ramos aquest!? S'hauria pogut quedar a la Fórmula 1. Es passa els partits comentant xorrades! Pro xorrades del 15!!! I ja en porta uns quants! Recitant poemes de Martí i Pol!?!?! Ahir igual, parlant de tonteries tot el partit!... Mare de Déu.

I l'altre que no sabem quina cara té és el realitzador, o l'equip de realització. A veure penya, es tracta de VEURE el partit i no d'estar enfocant una altra cosa o passant repeticions a càmera ràpida mentre samu trepitja l'àrea. I ja en porten uns quants també ! Penya quina merda!!!

L'any que ve diuen que TV3 té els drets de la Champions. Evidentment és molt millor que el puto Territorio Champions amb el Síndrome de Ulises d'Antena3 i els merengons, però penya, si anem fotent retransmisions així, que Déu (Messi) ens pilli confessats!

5 comentaris:

  1. Si senyor saulísssim, estic totalment d'acord amb tu (i que no serveixi de precedent). Ahir vam veure el partit junts i us ben asseguro, barcissim maniàtics, que n'hi havia per posar-se dels putus nervis. Mare de deu quina penya més merdes i menys professional. No hi ha calitat, no hi ha professionalització. és un desmadre pare i cadascú diu i fot el que vol.

    és la primera, però em sembla que no serà la última merda que s'endurà tv3.

    ResponElimina
  2. Doncs jo no en tinc ni idea perquè fa bastants mesos que no veig un partit per TV3. Però confio en el vostre criteri, penya. MERDA PER TV3!

    ResponElimina
  3. Jo tampoc vaig veure el partit per La Teva, però us crec, sí que el vaig veure el dia del poema.

    Ara, no sé com ho veureu, però crec que la merda ha d'anar pel Ramos i la Realització. El Pichi, tot hi haver jugat amb l'Espanyol és un tio simpaticot que si explica coses són fricades del contrari o això; i per l'Escobar dir que jo li dono un marge, perquè amb la seva veu hem guanyat molts títols, però que la paciència també s'acabarà eh.

    ResponElimina
  4. estic d'acord banacona, ja ho he dit que els salvo, si t'hi fixes, la merda realment la té el Jordi Ramos

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM