Menu

dijous, 27 de novembre del 2008

Sporting 2 -5 Barcíssim

9 comentaris:

  1. tot s'ha de dir: quina chusta de penal linyolíssim! jajajaj

    ResponElimina
  2. Tot s'ha de dir: jugavem contra 10, es van fer 2 gols i casi fallem un penal.

    Jo crec que som una merda jajajajajaj

    ResponElimina
  3. A vera penya...que us està passant?
    S'ha perdut l'essència del blog? Què collons passa aquí?

    Ningú es va quedar amb la Ronyoninha de Guddy!!! Impressionant!!

    És una puta novetat que mai ningú ha fet! Guddy és inventor del futbol del futur. Ho vaig posar en un video i ho continuo dient...Guddy és el futur no només del barça sino del futbol universal.

    A mes va tenir els sants pebrots de picar-se una jugada al final del partit tot sol pixant-se a tothom!!!

    Penya heu perdut el nord...esteu enlluernats per les noves perles però els gtas vells mai moren...I aquest son els autentics.

    Josep (el mentor, que vol dir que tinc molta menta a casa).

    ResponElimina
  4. jajajaj, escolta però no haviem de perdre ahir?

    ResponElimina
  5. amb això però tens raó. Saps qui va decidir que bojan tirava el penal?

    El canterano, que provocó el penalti que él mismo transformó, agradeció a Gudjohnsen y Xavi que le dieran el balón para que lanzara: "Es un gesto de cariño y muy humano", señaló.

    Eidurt és grandiós com a persona abans que tot.

    ResponElimina
  6. No vull semblar pessimista, ans el contrari. Volia parlar amb ironia.

    També he vist lu d'Eidurt, després del ronyoninha tenia una altre gol a punta de caramelu i li va donar al nen... Té un cor taaaant gran!!!!

    Per cert, tindries uns gramillus de menta? És que tinc un munt de xiclets de gust de meló i no m'agraden.

    ResponElimina
  7. tinc mentó més que menta...també tinc una mica de coriander si vols...esta molt bo...

    ResponElimina
  8. jo vull una miqueta de cada

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM