Menu

dijous, 13 de novembre del 2008

Jornada 10

Con cierto retraso, aqui os dejo las gráficas de las estadísticas más importantes de las 10 primeras jornadas de liga. Destacar que Eto'o se ha distanciado definitaivamente de Messi, ya que éste ha marcado 2 goles en 5 jornadas y Eto'o 10. En segundo lugar, y en cuanto a las tarjetas, En Planxes se acerca peligrosamente a las 5 amarillas que acarrean sancion, asi q si Guardiola es inteligente le hara verla este sabado para que se pierda el partido con el Getafe y poder asi disputar el Tourmalet completo...ya veremos kien tiene cerebro en ese ekipo.

Por lo que a minutos jugados se refiere, Valdés sigue jugando todos los minutos, mientras que el resto han descansado en algún que otro momento. Por otro lado es destacable que Victor Sanchez ha jugado solo un minuto menos que Caceres (q costo 15 millones). Además, hay 4 jugadores que han jugado más de 700 minutos, y son, por tanto, los jugadores de campo más utilizados: Alves, Xavi, Puyol y Eto'o. Es mas, por minutos, podriamos establecer un once del barça, que en realidad no existe como tal: Valdes, Alves, Puyol, Marquez, Abidal; Busquets, Xavi, Iniesta; Eto'o, Messi, Henry. En realidad Pique ha jugado mas que Busquets y Henry, pero si pongo un once con 5 defensas mas de uno me mata.

La clasificacion es la evolución mas bonita de todas...hemos pasado de ser 5º a lideres en 5 jornadas (en realidad en tres, pq ya llevamos dos en esa posicion de privilegio...)espero que dure hasta el final. La otra gran mejora radica en los goles, pq en 5 jornadas, se han marcado 22 goles y se han encajado 2...un goal-average de +4 por partido.

A continuacion adjunto las graficas que demuestran todos estos datos curiosos de nuestro barcissim!!
























11 comentaris:

  1. Han sido 5 jornadas realmente espectaculares...impresionante

    ResponElimina
  2. POr cierto, si hay alguna forma de poner los graficos de otra manera par aq no ocupe tanto decidmelo..pq en teoria los he puesto en 2 columnas, pero me los han puesto asi...

    ResponElimina
  3. KURNA! T'HAS QUEDAT SENSE EL TEU PICHICHI!!!!

    VAN NISTELROY 8 MESOS!!!!!!
    JAJAJAJAJ

    TOMA, PER PESSIMISTA!

    ResponElimina
  4. JAJAJA, JA ARA HO ESTAVA PENSANT PQ HE VIST LES NOTICISSSÍSSIMES!!!! De totes maneres (i el ferran sap que ja li vaig comentar fa temps), crec que el pichichi, la classificació d'hivern i el zamora, conten masses punts en funció de les nostres puntuacions.

    Haurien de valdre rollo 2-3 si mapures 5 punts, però no més. Pq si arribessim així a final de temporada, l'ultim ara mateix podria guanyar! i llavors no té cap tipus d'alicient!

    Per cert, tal com m'ha dit el felix, ha sortit la pancartíssima de lluny a Quatro, però no han fet cap comentari.

    ResponElimina
  5. jo discrepo. Les normes ja les sabiem abans de començar. Anem mol igualats però també podria ser que anessim més distanciats. Crec que encertar un tema d'aquests és molt difícil abans de que comenci la temporada i els punts són directament proporcionals a la dificultat. Pro buenu, el ferran decideix.

    ResponElimina
  6. El pichichi i el zamora no sé si els canviaré, per la classificació a mitja i a final de temporada està clar que val massa punts, ho reduiré a 1 punt a mitja i 2 a final.

    Sigui com sigui, abans del final de la 1a volta tindreu les normes definitives. Quan tingui un moment ho penso bé i us envio un email.

    ResponElimina
  7. Dues cosetes ràpides.

    Felisuca, m'encanten les estadístiques, no faré la valoració d'Eidur perquè degut a la lesió ha baixat en números, tot i ser el 4t màxim golejador.

    Juanitu, sap greu si no vas tenir prou vista com per veure que el genoll de Van Nistelroy petaria. Jo vaig ficar Luis Fabiano, que va molt per sota de Van Nisterloy i no ploro, t'assembles a Schuster! Dedica't a fer punts durant les jornades i no et faran falta els 10 de la classificació.

    Ei, amb carinyu eh, però eres tu el que volia fora del liderat jejejej

    ResponElimina
  8. Ei la Francina és el Banach

    ResponElimina
  9. Yo no me acuerdo de cuanto valia...se q dije q era mucho y no se me hizo caso, pero si no lo cambiamos a principio de temporada no se si deberiamos cambiarlo ahora. En todo caso es un tema a discutir en la proxima barcissimera (juanitu, podrias empezar a hacer una de esas cosas en q la gente vota el dia q le va mejor, para hacerlo con tiempo P.D:yo no puedo lunes y miercoles y seguramente me ire a mallorca el 21 o 22 de diciembre, asi q si se hiciera mas tarde de esa fecha, hacedla en un sitio con oredenador y estare via messenger o algo asi)

    ResponElimina
  10. Coincideixo amb Maxwell. Pot ser que siguin molts punts però canviar-ho ara que no estem tots en igualtat sembla que no és just del tot.

    Ho hauriem de debatir i arribar a consens...

    ResponElimina
  11. El cas és que valia com 10 punts cada equip encertat i a la 2a volta 20 punts. Per fer això no cal que fem les quinieles cada setmana, només farà la diferència les classificacions. Vaig posar les normes a començament de temporada però com que no ho havíem fet mai tp sabia si estarien bé. Ja us faré una proposta aviat, i votem si us va bé o no, ok?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM