Menu

dimecres, 12 de novembre del 2008

Avui hi ha Copa!

13 comentaris:

  1. Així que aviat podré posar-me la samarreta de barcissim.com i extendre la marca al mercat alemany, no? beeeeeeeeeeeeeee

    Com va el tema pegatas?

    ResponElimina
  2. El tema pegatas engegarem amb unes una mica més cutres però eficaces...

    Les podem tenir, jo crec, per la setmana que vé.

    ResponElimina
  3. Penya hi ha pancarta al final?
    Es que no se res...Estic aïllat...aquí amb el Locke, la kate, en Jack...En Desmond i no em diuen res de barcissim.com...

    L'altre dia estava jo pescant i em diu el Saïd: Conozes barcissim.com? i jo "si, lo conozco. Que passa?"
    I el Saíd em diu: yo lo torturé. I em vaig quedar flipant.

    ResponElimina
  4. hi ha pancarta amb el missatge en codi que rep la Rosseau

    ResponElimina
  5. JAJJAJAJ nono, ara en serio:
    EIDUR T'ESTIMEM (BARCISSIM.COM)
    estarà avui al camp

    ResponElimina
  6. M'encanta!!! Espero que TV3 tingui la deferència d'ensenyar-la. Que quedi ben vistosa eh! Feu-li fotos!

    ResponElimina
  7. Que fort lu de'n Saïd no?

    ResponElimina
  8. molt fort lu dn said..

    ResponElimina
  9. Heu disfrutat e amb el partit...pf quina xusta. De penalti injust i a mes el paren...vaia tela...i linyolissim...nose que dir-vos. Es una merda.

    ResponElimina
  10. Yo lo de said no lo he entendido...pero vaya puto frio en el camp nou...

    La pancarta de puta madre, se veia de fondo a fondo...pero tendriais q haber visto el geto del tio q nos ha dado permiso para colgarla...vaya tela!!

    P.D: Q mierda de partido...pero madrid y vilareal fuera (y sevilla mañana...)

    ResponElimina
  11. l'hem cagat de no fer-nos foto!!! però ha molat. a més l'hem deixat penjada.

    El partit una chusta i la merda se l'emporta càceres. crec que ha estat el més papós, junt amb bojan, bieles, keite... uf no acabaria.

    Pro penya! hem de tornar amb pancartes! La penya se la mirava que donava gust!

    VISCA BARCÍSSIM!!!!

    ResponElimina
  12. NO heu fet foto?
    panda de rucs!!!!!!!!!!!jejej
    I ara que? Molt be nanus molt be..
    sense arxiu no som res!
    tu sense sol i jo sense fe no som res!
    Quanta rao que te el pakillu...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM