Menu

dijous, 11 de juny del 2009

Avui fa 15 dies...

10 comentaris:

  1. Avui fa 15 dies els tres homes més lletjos del món van anar a pescar peix groc.

    Crec que l'he encertat.

    ResponElimina
  2. fa 15 dies que vam guanyar el tripeix!!!

    ResponElimina
  3. noooooo!
    avui fa 15 dies q si pescavas 3 el metro era gratis

    pichi,pichi,pichi maricoooooooooooon!

    ResponElimina
  4. LESSEEEPS! LESSEEEEPS! LESSEPS! LESSEPS! LESSEEEEEPS!!! AVUI EL METRO NO ES PAGA, ÉS GRATUIT PER ALS CULÉEEEEES!!!!

    BARÇAAAAAAAAAAAAAA!
    riberetes!

    ResponElimina
  5. El Saul (el de l'esquerra a la foto), va anar a pescar truistes amb uns colegues merengons.

    Ara sí no???? jejejejej

    Riberetes... prou cuento. Firma i calla cullons!

    ResponElimina
  6. Peixos,..!!! Mireu la portada de l'As avui i digueu si no fa pena...

    Primer vanagloriant-se de pagar 94 M€ (patètic i indignant per tota la gent que no pot demenar un crèdit a Madrid, per pagar-se el pis) i després dient que és el número 1!

    Numero 1 de què? de merda? De fàstig? De fill de puta i de malperdre? Que passa que és el millor fent caca? Que menja molt de llom? És el primer dels subnurmals del vestidor?

    El número 1 de què Manolo Lama!?!??! De subnormals no pot ser, pq ets tu cazurru!!!

    Quina ràbia de premsa madrilenys i de merenguisme patètic...

    Riberetes, vine ja, que se't refreda la verdura!!!

    ResponElimina
  7. Comentari al mundodeportivo:

    89Bruno12/06/2009 - 08.54

    El què em dol més és que l'organisme que regula el futbol UEFA/FIFA, que sempre s'omplen la boca de la vocació social que fa el futbol, poguin permetre això. Jo em vull comprar un pis i no em donen ni un euro posant la casa dels meus pares com aval, i en canvi, a un especulador li donen el que vol. Em fa vergonya ser aficionat al futbol.

    ResponElimina
  8. Ui noto una certa madriditis a l'ambient!!!! Que passa penya!??!?!


    NAltrus som millor eh!!!

    Riberetes, a taula!!!!

    ResponElimina
  9. banak! Io sóc més guapu!! jajajaj, eren ben bones les dorades...

    Kurníssim et veig indignat...calma. Són merenguíssims i això del fàstig va amb ells, no et preocupis. Si no fotéssin aquet fàstig no serien merengons i ens faltaria algo.

    Ara bé, jo estic preocupat pq el tema de Riberetes ja és serio. Ja sabeu que generalment sóc optimista però penya... això pinta negre. Crec fermament que Riberetes NO VINDRÀ. També crec que no anirà al madrid. Segurament caura al ManU, però encara que no sigui així, el barça no pot competir per aquest jugador a no ser que ell mateix la lii. Per tant: tema riberetes està mol negre.

    :(

    ResponElimina
  10. El que fa falta no és això saulísssim!!!! Has d'estar eufòric i convençut!!!!!

    RIBERETES, VINE RÀPID QUE T'HAS DE PROBAR LA JAQUETA D'HIVERN... ai que t'has estripat els pantalons.. vine que t'hi posaré un parche!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM