Menu

dilluns, 1 de juny del 2009

Pepíssim Gladiador

6 comentaris:

  1. El vídeo mola. Però li havien fotut tanta propaganda que m'esperava que fos la polla amb patinet i el patinet no el vaig veure. Però de totes formes mola.

    ResponElimina
  2. jo vaig veure una polla...! jajajaj

    a mi tb em va decepcionar tot i que ja van dir que no era res de l'altre món. Està clar que Pepíssim hauria d'haver demanat el vídeo a la redacció de barcissim.com i haguéssim guanyat 10-0. Que s'ho apunti per l'any que ve...

    Per altra banda vull dir que acabo d'arribar al curro (desde dimecres) i he vist que tots heu enviat la porra. Doncs bé! Jo no! Punxada final pel virus triplet! A veure que passa, espero no quedar últim.

    Barcissimera? Premis Barcissim.com? Premis Porríssima? Ja faràs convocatòria amb enquesta kurníssim!!!!!!

    BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

    ResponElimina
  3. La clasificación final de la porrissima para cuando???

    ResponElimina
  4. no se pq no me deja escribir como maxwell desde el curro, pero anonim soy yo! tengo nervios!

    ResponElimina
  5. SORPRESES A LA PORRA!!

    jejeje ho estic preparant, calma!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM