Menu

dimecres, 10 de juny del 2009

Tengui, falti, falti, tengui...

Tot sembla indicar que el canvi de cromos Etoo / Ibrahimovic (+10 kilets) serà el primer moviment que es farà a la plantilla de cara a la propera temporada.

Com vaig dir fa uns dies, jo preferiria que Etoo es quedés. Està en un gran moment i completament adaptat als automatismes del Barça en atac. Ara bé, es diu que les pretensions del lleó són massa altes i que l'Inter podria oferir-li el que vol. Per tant intentaria traspassar-lo.

Per tant Zlataníssim? Ibrahimoviquissim? Com el veieu? Firmeu el "trueke"? A mi no em sembla malament. Aquet tros de tiu em mola i té pinta de voler venir a menjar-se el món. Una altra cosa és que s'adapti o que no la lii, ja que tampoc és un Iniesta en quant al caràcter el pavu...

Ibra + Riberetes + Mascherano + Saltor?
El debatíssim, com sempre, a Barcíssim!!!

7 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. M'he deixat Henrique que ja està fitxat i tornarà aquest any.

    Henrique = Titirríssim-que?

    ResponElimina
  3. Este si me parece un buen trueke...10 millones + eto'o si entran dentro de la logica (y no esos 40 + eto'o)... no me lo acabo de creer porque en una semana han pasado de kerer 40 a querer 10... no me cuadra mucho.

    Ibracadabra es muy bueno, sin lugar a dudas, aunque no se si es de los que curran demasiado, ahora si, para hacer espectaclissim nos vendra< muy bien!!

    ResponElimina
  4. Per cert, com he dit abans a l'última entrada, prefereixo a Benzema...

    ResponElimina
  5. Jo estic entre dos fronts. Mantinc que cal treure profit econòmic d'Eto'o, és a dir, traspassat. Però no sé si Zlataníssim és el candidat ideal.

    ResponElimina
  6. Jo tbe prefereixo Benzemetes!!! Tot i que veig que Ibra, serà l'escollit... (no és pas dolent)

    RIBERETES, VINE JA COLLONS, COM T'HO HEM DE DIR... ?!?!?!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM