Menu

dijous, 19 de març del 2009

La premsa de Madrid.

Ens enfadem i ens indignem. Des de l’entorn culé són moltes les contradiccions que es poden veure cada dia: hi ha culés a favor de Laporta, culés en contra, culés que prefereixen Bojan a Eto’o de davanter centre, culés que no van al camp, culés que sí que hi van però marxen dora... En l’únic que ens posem d’acord tots els barcelonistes, i crec que coincidireu amb mi, és en que la premsa de Madrid és una farsa! Tal com comenta Saulísssim en l’últim post, Barcissim.com té una entrada amb les millors portades dels diàris madrilenys, on des de sempre s’intenta vendre una imatge del Madrid que no és real.


Una imatge del Madrid exageradísssima. Si d’alguna cosa és capaç la premsa madrileña, i en això supera a la catalana, és de vendre il·lusió blanca com el que més i la setmana següent rebentar-ho tot! Avui Marca porta andressito en portada, demà l’As portarà Messi i quan els diàris, que ja van fer fora Calderón, erigeixin Florentino com a nou president (pq voten els socis, però la premsa coacciona el vot) carregaran fort contra tot el Barça; m’imagino un “Tiembla Barça, Florentino ya está aquí” o “Galaxia Blanca”. Me la pela.


Últimament sento noticies de si la premsa catalana hauria de fotre més canya, si hauria d’apostar per un model com el de Madrid, que si tal i que si cual... A mi que no m’hi contin. La premsa de Madrid és lamentable i els seus periodistes uns mediocres que només busquen desestabilitzar. Segurament la catalana també és així en el fons, però en les formes som més educats. I és que és una qüestió d’educació. A Madrid els n’hi falta.

5 comentaris:

  1. oh!

    m'agrada que es facin aquestes reflexions. m'agrada coincidir totalment amb el què dius. m'agrada fins i tot que siguin així de lamentables. m'agrada que t'apuntis a la secció de reflexions i sobretot, sobretot, m'agrades tu kurníssim. jajajajj!!

    ResponElimina
  2. Gran reflexió. Pot donar molt de si el Gol Sud.

    Estic d'acord amb el Patetisme de la premsa blanca. No fan res més que tocar la pera als altres clubs, i això és perquè només opten a una competició i s'aburreixen!

    Són capaços de justificar la seva eliminació europea dient que així jugaran millor la Lliga! Tenen un deute que la vibres i es volen comprar CR7, Kaká, Cesc, Iniesta, Messi, Gerrard, Xabi Alonso... I jo m'ho crec! Aneu a fer punyetes!

    Fan que s'acabi una temporada al març! Penya! Que es disputen els títols més importants!

    Bé, que estic indignat!

    ResponElimina
  3. Nois, estem d'enorabona!!!! Perfí!!!!

    ha arribat el dia... el nou anunci de Messi, ara la conjunció ja és completa!

    http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20090319/noticia_53662878777.html

    ResponElimina
  4. bufff, nanus... gallina de piel. Brutal la musiquilla de fons, el concepte tovalló.... damm, messi, què més podem demanar! Visca el Barça! Visca Estrella Damm! I visca el món de la publicitat!

    ResponElimina
  5. Ei penya, boníssim l'anunci!!!! Som els millors i Estrella Damm és la millor cervesa del món!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM