Menu

dilluns, 9 de març del 2009

Penya a 1 punt!!

7 comentaris:

  1. molt gran la reflexió de raúl... però lo de les 499 patades no ho pillo, digueu-me gago, però no ho pillo.

    ResponElimina
  2. BANACH, LA SEGÜENT POT SER EL TROFEU JA NO? FES-LO MACO EH, QUE AQUEST ÉS IMPORTANT!!!

    ResponElimina
  3. 499 patades que li fotem a raul que se les mereix

    ResponElimina
  4. El sentit que jo li dono és que hem fet 499 entrades, de les quals moltes han estat patades al Madrid. Algunes de targeta vermella o negra. M'encantarà seguir entrant dur al Madrid fins a la 1.000!!!

    ResponElimina
  5. El sentit que jo li dóno és que si a Raúl te'l trobes pel carrer, li has de fotre 499 patades a la boca (que és per on ENTRA el menjar). Es fa extensible a qualsevol jugador blanc...

    ResponElimina
  6. Ja el tinc a punt penya! Jo interpreto que Raul és 499 vegades més tonto que tothom. I que el Madrid és caca. I que Barcissim.com és el millor. I que ens mereixem un trofeu que el Madrid no es mereix!

    ResponElimina
  7. m'encanta penjar una cosa i que admeti devat pero tots contra un front comú!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM