Menu

divendres, 20 de març del 2009

L'hora de saber els rivals.


Avui a les 12h, el Barça sabrà quin camí li espera si vol aconseguir la 3a Copa d'Europa. Segons l'enquesta de Barcissim.com, l'Oporto parteix com la Ventafocs del sorteig. Sembla clar que tothom vol evitar Vilareal i Liverpool.

Un altre tema que no s'ha tingut en compte és que també se sorteja l'ordre dels partits. Segons Leo jugar a casa la tornada és més important que no l'equip que et toqui. I segons declaracions de Guddy és igual qui toqui i on toqui que passarem!


Manchester
4 (10%)
Arsenal
7 (17%)
Bayern
7 (17%)
Oporto
16 (40%)
Villarreal
1 (2%)
Liverpool
1 (2%)
Chelsea
4 (10%)

17 comentaris:

  1. M'encanta l'ambient que es respira abans del sorteig. Farem retransimissió en directe o q?

    Es podrà seguir per Antena 3 i per la seva pàgina web www.antena3.com.

    BAAAAAAAARÇA!!!

    ResponElimina
  2. també es pot seguir per plus.es i uefa.com per si no voleu sentir els merenguíssims d'antena 3

    ResponElimina
  3. Quins nervis penyaaaaaa!! Avui es sabran moltes coses que marcaran la temporada!

    Per cert, vull porresssss!! PORRESSSSS!!!! Em falta la del budell, la del felix i la de l'ernest.

    ResponElimina
  4. Ei Ferranot que punxin els líders!!! jajajajaj

    Jo no crec que el pugui veure!!! Estic nerviós!!!!

    Jo VULL l'Oporto a quarts, a Semis el Vilareal i a la final l'Arsenal!

    Els Manchesters, Liverpools i Chelseas que s'eliminin entre ells!

    ResponElimina
  5. jo vull un gran. Un Chelsea, Arsenal, Manchester, Bayern... em van bé.

    No vull Villarreal ni Liverpool

    ResponElimina
  6. mitja hora i sortim de dubteeees!!!!!!

    ResponElimina
  7. BARÇA-BAYERN!!! PRIMER PARTIT A CASA!!!!

    ResponElimina
  8. KLOSE LESIONAT, OJU AMB RIBERY,

    ResponElimina
  9. SEMIS CONTRA CHELSEA O LIVERPOOL!

    ResponElimina
  10. PRIMER PARTIT A CASA TAMBÉ

    ResponElimina
  11. EM SEMBLA BÉ EL BAYERN. NO M'AGRADA JUGAR LES TORNADES FORA.

    SI TOT VA COM HA D'ANAR, HAUIREM D'ELIMINAR EL LIVERPOOL A ANFIELD I TROBAR-NOS AMB EL MANCHESTER A LA FINAL...

    SOM-HI BARÇA!!!! ARA VE LU BO!!

    ResponElimina
  12. fins aqui la retransmissió en directe desde barcissim.com.

    Salutacions cordials i fins la propera

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM