Menu

dimarts, 31 de març del 2009

més que webs

Penya! Què passa?? Estem adormits?? El que fot més ràbia del virus fifa és que ens aturen l'espectacle i ens fan entrar en debats inútils sobre Valdés: El millor porter que ha tingut el Barça desde Zubi, tot per vendre diaris. Estic amb el Banach, barcissim.com ja s'ha posicionat i no ens hem de fer pesats.

És per això que, coincidint amb el dia de la presentació de la web d'Andresito, us passo algunes webs oficials que ja han presentat recentment els nostres cracks:

Presentación de la nueva web de Andrés Iniesta


www.andresiniesta.es
(ara no va, deu estar colapsada)

11 comentaris:

  1. per cert banak! acabo de llegir el teu comentari en l'entrada anterior. Suposo que veus que aquesta entrada és totalment machacable... era per donar una mica de vida al blog.

    jajaja ara en tinc una pels diumenges! la de messi, és clar

    ResponElimina
  2. Et juro que anava a fer aquesta entrada!!!!! Telepatia o què????? Afagiré un parell de web més que he trobat por ahi.

    Serà l'entrada compartida.

    ResponElimina
  3. la nostra telepatia comença a ser molt bèstia tu! fem un usuari que es digui banach-saul???? jajajajaj.

    per cert tinc el tema de la neteja d'enquestes també en ment. Hem de deixar el blog ben net pel que li ve a sobre aquests dos mesos!!!

    ResponElimina
  4. Déu n'hi do, he flipat. M'ha sorprés una cosa: no he trobat web oficial de Titirríssim, ni de Samu, ni deYayardas... ni de Pepíssim!!!

    Em direu que no seria guapo www.pepissim4.com o www.elracodelpiquetes.com o www.salsitxesfelpa.com, etc

    ResponElimina
  5. la de yayardes ja surt en els links (que per cert, algú podria afegir tots els de l'entrada allà).

    en sé una que és brutal:

    WWW.BARCISSIM.COM!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Ja estan als links, el que no he trobat de Yayardas és la web oficial, la que tenim és de la penya de RAC1.

    ResponElimina
  7. Este nuevo usuario se llamará Ba-ul?

    ResponElimina
  8. Ba-ul jajajaj és tremendu.

    Tornant a les webs, jo crec que la millor és la de Tonyes, descaradament. I la The Mexican podria estar una mica més curradeta, no respira res allà tu!

    ResponElimina
  9. A més, això de RM no m'agrada, em recorda a l'etern rival, i això no és bo.

    ResponElimina
  10. I nova derrota del Barça de basket contra el TAU... a veure si dijous amb Navarro podem forçar el 5è partit!

    ResponElimina
  11. merda de sorteig! no ens ha tocat entrada! buenu, com ara cada any tindrem finals, pues tindrem més oportunitats...

    FORÇA BAAAAAAAAAAAAAAAARÇA!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM