Menu

dilluns, 2 de març del 2009

PREMONICIÓ


Queda maco, no?

7 comentaris:

  1. En quantes fotos com aquesta dieu que surt Paco Seirulo? Te una competicio propia el notes?
    jajajaj

    I en Corbella? I l'enginyer de barcos Carles NAVAL? Quin paiu. Dorma amb la cinta blaugrana al braç? Jo es que dubto qe sigui del Barça i tot...

    ResponElimina
  2. Estimats barcissims meus:

    He estat enfeinat aquest matí i no he pogut aportar gaire, però he vist molt moviment i m'agradaria fer la meva reflexió, partint de que estic d'acord amb la majoria de coses que he llegit.

    Sé que avui no és un bon dia. Un dia d'aquells que has d'esquivar els esports en totes les teles per no fer-te més mal. Però hem de ser realistes i fer el cor fort.
    Està claríssim que ja no som aquella apissonadora que ho destrossava tot. És impossible mantenir-se així i ja feia partits que es veia a venir. Però no ens oblidem que seguim primers a 4 punts, que tenim la Copa a tir i que Benzemà s'ha lesionat i Andresito torna en 2 partits.

    Jo no estic descontent amb el partit d'ahir. Vam fer errors defensius, és cert, però l'equip va mostrar una altra cara, molt millor que la del dia dels pericos o la de Lió. Com molt bé deia en Banach, si el partit s'acava 10 minuts abans, avui els diaris dirien "VUELVE EL BARÇA" però no va ser així i la gent i sobretot la premsa està fotent una sangada desmesurada.

    Un pot semblar tonto o il·lús, però aquest equip té el meu suport icondicional. Estem en un bache no? Doncs ara és quan es necessita el recolzament. És molt fàcil animar quan les coses van bé. En canvi quan les coses van malament, som uns cracks en tirar perdes al nostre terrat amb el risc d'agreujar el que no va bé. Per tant, desde Barcissim.com crec que hem de fer una crida ja no a l'optimisme (pq com diu el josep la sort tb juga) sinó a la confiança i al suport incondicional tan si les coses van bé com si no.

    Queda molta lliga i el Madrid punxarà, ja sigui al Tourmalet o abans. És dur el moment, però m'acoplo al missatge de tranquilitat que enviava Maxquell.

    FORÇA BARÇA ARA I SEMPRE!!!!

    ResponElimina
  3. per cert, dir que aquest sentiment que expressava, el banach ho ha sintentitzat molt bé amb una image!

    així m'agrada penya!!!!!

    ResponElimina
  4. Tant de bo Messi t'escolti i Barcissim.com s'avanci a la notícia una vegada més.

    Des d'aquí faig una crida a tots els Barcissims i si el dia 30 de maig tenim aquesta foto proposo fer alguna cosa, tots la mateixa: rapar-nos el cap, pujar a Montserrat com feien abans, anar a veure un entreno despullats... nosé, però algo hem de fer pel Barça si aconsegueix el triplet.

    ResponElimina
  5. podriamos ir a pie a Madrid con Eto'o a cantar aquello de "Madrid cabrón, saluda al campeón"

    Y después ir a la redacción de Marca con 600 toneladas de mierda y decirles: "queríais canguelo, tomad canguelo"

    ResponElimina
  6. m'encanta. Aniré guardant tota la merda que fagi fins al maig per portar-la a la redacció de Marca.

    tomad: mierda de culés. para vosotros

    ResponElimina
  7. merda empaquetada amb un llaç i una pegatina. La pegatina de BARCISSIM.COM

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM