Menu

diumenge, 24 de maig del 2009

Això s'acosta penya...

5 comentaris:

  1. Tot i els amagos de la setmana passada que ja pensavem en la final de Roma. Avui dóno per inaugurats els meus nervis de debó!

    Que arribi ja penya...

    ResponElimina
  2. La gent dorm o què? Previa, porríssimes, no diu ningú res????

    Doncs, parlaré jo. Tinc uns nervis que m'harriben a les plantes del peu de llargs com són. Ens juguem una CHAMPIONS penya! Que només n'hem guanyat 2 en 110 anys eh!

    Tema porríssimes diria que tinc un 5 amb opció a 6. Regularitat al poder.

    BARÇAAAAAAAAAAAAA

    PD: Si no dieu res aviat prendré represàlies... dures, molt dures.

    ResponElimina
  3. jo segueixo aqui. subscric tot el que ha dit el banach. m'acoplo a les represàlies!

    nervis nervisssssssss!!!!
    BBBBBBBBBBAAAAAAAAAAARÇAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

    ResponElimina
  4. Només falten dos dies pel partit més important de la temporada i només quedem dos subalterns a Barcissim.com!

    Saulíssim, dimecres mirem la final tu i jo sols i creem un pla per acabar amb aquesta colla de la pessigolla que s'ha quedat muda...

    Patireu! Patirem! Guanyarem!

    ResponElimina
  5. Bon dia!!! Ja sabeu que jo no tinc internet i només puc conectar-me des del curro. Així que Barça!

    I pareu d'insultar la penya i insulteu més el Madrid, que va perdre estrepitosament 1-3 contra el Mallorca en el partit de despedida al Bernabeu.

    BARÇA!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM