Menu

dimecres, 6 de maig del 2009

STREAKER BARCISSIM.COM!

24 comentaris:

  1. caram pepíssim nostru! sí que t'has posat bacó!! Mol bé això d'anar passejant el caquíssim pel camp...

    estic nerviós

    ResponElimina
  2. perdó per aixafar-te la emoció saulíssim, però m'he imaginat mirant la tele i veient saltar a Pepíssim nostru en boles al mig del camp... i ho havia de compartir... jajajaj

    ResponElimina
  3. JAJAJAJ M'ENCANTA!!!!!

    estic nerviós

    ResponElimina
  4. jo també començo a notar la taponació del meu sistema circulatori.

    ResponElimina
  5. BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    I això és inapelable!

    ResponElimina
  6. sé que no ho hauria de dir però... us imagineu una tanda de penals?????

    com poden arribar a rebentar caixes toràciques senceres eh...

    ResponElimina
  7. Penya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tinc la imatge la tinc la tinc!!!

    Minut78, Gol de Drogba. 1-0. Minut 89, Gol d'Eidurt!!
    Minut 92 Gol de Lampard al mateix temps que salto al mig del Camp en boles. S'acaba el partit. El Chelsea ha guanyat pero el Barça impugna el partit pq es va marcar un gol mentre hi havia 24 persones al Camp cosa illegal.

    S'empata el aprtit als tribunals i el Barça a Roma!!!!

    Increible!!!

    ResponElimina
  8. Espero que no es doni el cas...

    Venc marcapassos!!!! MARCAPASSOS A TANT EL QUILO!!!!! MARCAPASSOS A L'ENGRÓS!!! QUI VOL MARCAPASSOS??

    ResponElimina
  9. Jo tinc una proposta pel Saül: barcíssim.room està bé... però aquesta nit, per allà dos d'onze, vols dir que no podràs canviar el nom i dir-li barcíssim.Rome (llegit en anglès també...)

    Visca el Barça!

    ResponElimina
  10. Algu te Terañ?? es pels nervis...es que no puc mes i encara he de dinar...

    ResponElimina
  11. Nois, avui patirem, però arriben a Roma els 2 millors, per tant, el Barça hi serà!

    NERVIIIIS!!!!

    ResponElimina
  12. barcíssim.Rome. M'encanta! fotaré un rètol a l'entrada amb un colisseu enderrocat!!!!

    ResponElimina
  13. m'agrada l'arrodoniment de la idea, Saül ;)

    ResponElimina
  14. Avui altar maku eh penya, no podem jugar amb l'atzar.

    ResponElimina
  15. Sabeu què????????

    ESTIIIIICCC MOOOOOOOLT NERVIOOOOOOSSS!!!!!

    ResponElimina
  16. MARCAPASSOSSSSSSS!!!!!!!!

    ResponElimina
  17. Nerviiiiis
    Aficiooooo
    Drogadiccioooooo
    Ai no, barsaaaaaaaaaaaaaaaa

    Aaaaaaaaaaaaaaa
    Aaaaaa no puc meeeeeees

    ResponElimina
  18. BARÇAAAAAAAAA!!!!!

    COMENÇO A ESTAR MOLT NERVIÓS!!!

    ResponElimina
  19. JO FA HORES QUE NO TINC UNGLES

    ResponElimina
  20. jo he anat mossegant i m'he fotut les mans. tinc munyons. agú haurà d'agafar el mando del digital. jo no puc. m'haureu de posar xibeca també.

    gràcies amics

    (el comentari l'he dictat a un company)

    ResponElimina
  21. gràcies company per transmetre els seus missatge. Saulíssim, estem amb tu! M'han dit que els jugadors sortiran amb una samarreta amb ànimo saulíssim.

    ResponElimina
  22. trankilos, q llevo la camiseta de barcissim, y la ultima vez q me la puse para ver un partido kdamos 2-6...asi q esto está ganado!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM