Menu

dijous, 7 de maig del 2009

Qui pot negar que el Barça és una religió?

5 comentaris:

  1. penya! això és increíble.

    no us passa que us lleveu pel matí i penseu: "és cert això que va passar ahir? pot ser veritat el que estic vivint? pot ser més espectacular aquesta temporada?"

    a mi em va passar diumenge i m'ha passat avui.

    dies com aquests valen la pena a la vida!

    BAAAAAAAAAARÇA!!!!

    ResponElimina
  2. Algu ha sentit la retransmissio de rac1? Es brutaaaaaaaaaaaaal!!!

    ResponElimina
  3. Hi ha el vídeo penjat al youtube del gol amb la retransmissió de'n Pou. La qualitat de la imatge no és gran cosa, però ens ho compensa la qualitat del Barça.

    Insuperable, de somni, brutal... èpic!

    ResponElimina
  4. Es simplement increible...El Barça acabara amb el meu fetge...tinc una ressaca de collons.

    ResponElimina
  5. La ressaca d'aquests dies és agradable. És una marca que compartim culés i la marca que comparteixen totes aquelles persones que com nosaltres ahir van patir en silenci i van celebrar a crits...

    Visca el BARÇA!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM