Menu

divendres, 22 de maig del 2009

S'acosta el gran moment...

9 comentaris:

  1. Els dies es fan eterns pensant que queda poc per arribar... però que encara no hi som. I com més penses en la final de dimecres, més t'oblides que demà (dissabte) hi ha un partit que molesta moooolt aquí al mig. Els rellotjassos visiten el camp nou.

    S'ha de jugar aquest partit, i l'ha de jugar algú. Està clar que els que jugaran a Roma no sortiran demà al camp, però l'haurà de jugar algú (Hleb, Pedrito, Guddy, Victor Sánchez, Jungles, etc...). Vaja un partidàs!

    Però oblidem-nos d'això i pensem en dimecres. Sou conscients que podem tocar el cel? Sou conscients que podem sortir victoriosos? Sou conscients que ens comparen amb els àngels i amb un joc diví? Sou conscients que som un espectacle? Nosaltres els tenim molt de respecte, però ells ens tenen por.

    Tot quadra. Robert Langdon, Dan Brawn...ANGELS VS DIMONIS.

    Al final sempre guanyen els bons!!

    ResponElimina
  2. Em reservo l'entrada de video comparan-ho amb la peli... jejeje o algú ja ho tenia pensat?

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquest compte enrere. És de puta mare cada dia amb una imatge diferent! jejejej

    Juanitu tens més raó que un sant. Algú ha de jugar demà i, sobretot, l'haurem de veure perquè ens donaran la Copa! PEr tant, jo crec que Tonyes (per rebre la Lliga) i Samu (pel Pichichi) l'han de jugar. La resta poden ser els suplents de Roma. Em sembla just que Bojan, Eidur i aquesta tropa es juguin aquests minuts. S'ho mereixen, potser no han fet espectacle, però han fet EQUIP, i això és molt important!

    M'agrada que tingueu vídeos en ment. Jo no en tinc pensat cap així que no em preneu cap idea.

    ResponElimina
  4. jo crec que no han de jugar ni etoo ni tonyes. Tonyes pot anar vestit de calça curta i alçar la copa de capità sense haver de jugar. No ens oblidem que els rellotjassos venen a fer la sang que faci falta, doncs es juguen la permanència. No em vull ni imaginar una lesió d'etoo o tonyes per una segada fora de temps dels rellotjassos...

    per altra banda, el video d'àngels i dimonis l'han fet la per l'apm! no ho recordes kurníssim que el vam veure junts mentre feiem el sopar???

    barça!

    ResponElimina
  5. Barçaaaaaaaaaaa!!!!!!

    ResponElimina
  6. se m'està fent eteeeeeeeeeeeern!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Guanyarem.

    M'estic començant a posar nerviós.

    Guanyarem.

    ResponElimina
  8. Si Oleguer i Ezquerro són campions d'Europa, la plantilla d'aquest any amb més raó ho ha de ser.

    Guanyarem.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM