Menu

divendres, 29 de maig del 2009

Homenatge Barçissim !!!!

Poc es pot dir que no s'hagi re-dit ja...pero ni el sport, ni el mundo, ni l'equipe, ni el Herald Tribune han fet cap referencia a un "grup de gent" que desde Numancia fins a Roma ha confiat cegament en aquest equip, l'han recolçat cada vegada que neixien dubtes i l'han fet gran amb el seu ale...el seu temps, el seu esforç i la seva interminable imaginacio per fer de cada entrada, un himne invencible, una lliço de creativitat plena de suport i sentit de l'humor....aquest "grup de gent" que te la sang, el cor i el pitet blaugrana, sou vosaltres; els pares de Barçissim...ja al inici de la temporada, amb una capaçitat de visio que no ha tingut ningu, vareu ser capaços de batejar el blog amb el mes encertat de tots els noms que ha proposat la premsa de tot el mon; el millor Barça de la historia nomes es pot dir BARÇISSIM...tan superlatiu com vosaltres...

FELICITATS PENYA !!!! Sou els guanyadors del meu triplet...teniu un nom que el sap tothom BAR-ÇI-SSIM

A braçades a dojo

2 comentaris:

  1. Nanu, quina emoció! Sobren les paraules!

    Per la part que em toca: gràcies. Però recorda que tu també formes part de la família Barcissim.

    Tots som un. Tots som barcissim.com

    ResponElimina
  2. Al berto!!!!! PELL DE GALLINA NEN!!!

    realment el que hem vist aquest any jo encara no m'ho crec... ho haig d'anar assimilant poc a poc...

    VISCA EL BARÇA I VISCA BARCISSIIIIM!!!!!!

    EM DEUS 3 SOPARS!! JAJAJAJAJ

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM