Menu

dijous, 14 de maig del 2009

Vuuuuuuuuui saber-ho tot de tuuuuuuuuuuu...

4 comentaris:

  1. aquest líquid que hi ha en la foto de baix a l'esquerra... són corregudes de plaer dels jugadors no?

    no és per menys eh...

    ResponElimina
  2. És Carles Naval, l'home privilegiat: - que firma actes i parla amb el 4t àrbitre.
    -que està com un bacó.
    -que ha viscut grans títols a peu de gespa.
    -que ha tocat tantíssims trofeus!
    -fins i tot, que ha ruixat als jugadors amb Segura Viudas!

    Carles, jo de gran vull ser com tu.

    O potser millor ser Corbella, o Paco Seirul·lo, o Juanjo Brau?

    ResponElimina
  3. Penya, m'agradaria que us miressiu els vídeos de la web del club.

    Algú em podria dir què li diu Yayardas Speed a Salsitxes sense veu? No puc entendre'l.

    Boníssim penya! Yayas, ets guapo de cullons!

    ResponElimina
  4. ho vaig veure ahir en arribar a casa passades les 2 de la matinada!!!! boníssim!! entrevisten a valdés i apareix keite encès que li pren literalment el micro i cridant o emetent sons gallinacis, entra touré en escena tot pompós (valdés a tot això ja s'ha pirat) i li parla a keite en un anglès com cacarejant! dient alguna cosa tipus "qui ha guanyat? qui ha guanyat??"

    realment em vaig partir la caixíssima!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM