Menu

dilluns, 11 de maig del 2009

BARCÍSSIM 3 - 3 Villarreal

4 comentaris:

  1. Lectura Pepissim:
    - Si el Madrid no guanya, el Barça sense haber de jugar es Campio de lliga.

    Espero que la bufetada amistosa que ens van donar ahir els cabrons del villarreal sigui per be pel que fa a la final de Copa. Estic dacord amb Felisuca que amb el resultat d'ahir, es dona per entes que un partit o una final, o una lLiga o un campionat no esta decidit fins l'ultim segon del partit.

    Espero que no passi el mateix contra l'Athletic. Tinc ganes de guanyar la Copa...es un trofeu que mola (preferiexo la Lliga mil doscentes vegades es clar) pero la Copa es algo especial...es un trofeu que juguen tots els clubs!! Em mola mola guanyar la Copa del Rei. No ens deixem enganyar que es un titol!!! Tot i que sembla un titol menor tal i com estan les coses amb la final de la Champions, el 2-6 al Madrid...la Lliga encarriladissiississiima...no!!! Visca la Copa!!!

    A mes som el club amb mes copes no? pos a per una altre!!

    Visca el barça.

    ResponElimina
  2. atenció: inscripció massiva per roma. han canviat la norma i es poden inscriure socis que no hi aniran que poden cedir l'entrada a un familiar o un altre soci. a més han ampliat el plaç fins demà a les 9....caca

    ResponElimina
  3. Penya, les porres aquest vespre! Molt de curru, em sap greu!

    ResponElimina
  4. Pepíssim, d'acord amb la teva lectura. Jo també vull la Copa, bàsicament perquè és el títol que fa més anys que no guanyem, i això de ser els reis de copes dóna un bon rollo...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM