Menu

diumenge, 17 de maig del 2009

FELICITATS BARCÍSSIMS!!!!!!!!

11 comentaris:

  1. I ARA A PER LA CHAMPIONS!!!!

    SOM ELS MILLORS DEL MÓN I HO SEGUIREM DEMOSTRANT!!

    VISCA BARCÍSSIM CAMPIÓ!!!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Com m'agrada guanyar un doblet més que el Madrid!

    Com m'agrada guanyar la Lliga sense jugar!

    Com m'agraden les capçaleres de Barcissim.com!

    Com m'agrada l'espectacle que fem!

    Com m'agrada que descansin els bons per la final de Roma!

    Com m'agrada la manera de portar l'equip de Pepíssim!

    Estic MOLT content penya!

    ResponElimina
  4. Ei, m'agrada molt aquest bloc. Us enllaço a la meva llista de blocs del Barça.

    Ja som campions de Lliga i de Copa, ara anem a per la Champions!

    Adéu!

    ResponElimina
  5. Villarreal - R. Madrid 1
    Mallorca - Barcelona 2
    Osasuna - Sevilla 2
    Deportivo - Getafe 1
    Numancia - Recreativo 1
    Racing - Valladolid 1
    Sporting - Málaga 2
    Betis - Almería 1
    Espanyol - Athletic x
    At. Madrid - Valencia 1

    ResponElimina
  6. SOM UN ESPECTACLE I ENS MEREIXEM TOT AIXÒ QUE ESTEM PASSANT GRÀCIES A L'ANY QUE HEM FET!!!

    hEM TREBALLAT, SUAT I ENS HEM PREPARAT PER PODER DISFRUTAR D'AQUESTS MOMENTS.

    SIGUEU-NE CONCIENTS!!!! AIXÒ ES EL PUTU BARCISSIM, UNA MÀQUINA!!!

    VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    ResponElimina
  7. POT SER MÉS GRAN PIQUÉ??

    ResponElimina
  8. coincidència o plagi?

    http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=613418&idseccio_PK=800

    està clar que barcissim segueix sent la font d'inspiració de més d'un...

    banach! jo de tu demanaria drets d'autor!!

    ResponElimina
  9. Com mola això de marcar tendències! jjeejje

    Per cert, què la porra!? Jo rasco un cinquillo... però ara ja com que la penya es deixa guanyar i tal...

    ResponElimina
  10. Plagi totalment. L'he vist esmorzant al bar... i em sembla escandalós!!!

    BARCISSIM ja està per davant de l'SPORT. ARA només ens falta el mundo deportivo i a per MARCA!!!

    VISCA EL BARÇA!

    ResponElimina
  11. Hola guapos!
    ja, ja...bona foto. Aquest Barça és moooolt gran!
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM