Menu

dimecres, 6 de maig del 2009

TITULAR DE CHAMPIONS...

9 comentaris:

  1. jajajajj em penso que ho vist en algun puestu això no?......

    però m'encanta la versió barcissimística!!!!!

    UF PENYAAAAAAA!!!!!!
    PENYA! PENYA!!!!
    QUEDA POC!!! MOLT POC!!! PEL MOMENT DECISIU!!!!

    BRRRRRRRRR

    nervis

    ResponElimina
  2. jo estic mooolt nerviós!! PASSAREM!!!!

    ResponElimina
  3. ritme, nervis, ritme nervis....

    espero que pepissim no faci cas del titular plagiat i deixi caceres ben quietó al banquillu!!!

    jo dic 1-3 i cap a roma

    ResponElimina
  4. 0-0. Prorroga...45 penals iguals, tohom marca...A dos qurts d'una del mati Quillacu para el 6 penalti que tira Lampard i Gudjohnsen marca el del desempat.

    ResponElimina
  5. CONFIRMAT: TITIRRÍSSIM NO JUGA

    Voto per la següent alineació:
    ABIDAL, PIQUETES, JUNGLES, DANÍSSIMO
    ANDRESITO, YAYARDES, XAVI
    ETO'O, BOJAN, MESSI

    La davantera la va dir el reixac ahir al tu diràs i em sembla interessant. Crec que andresito fa més pupa venint de la segona linia.

    Està complicat el tema alineació... D'aqui 1 hora aproximadament sortim de dubtes


    NERVIIIIIIIIIIIIIS!!!!!

    BARÇA!
    ROMA!

    ResponElimina
  6. Llàstima Titirríssim! Però jo crec que per davant els podem sorprendre més amb extrems petits.

    Jo posaria a Keitissim o Planxes per començar. Mig del camp físic i devantera màgica no?

    ResponElimina
  7. A mi em va agradar molt l'explicació de'n Charlie ahir... tot i que crec que sortirà am,b Keita i andressito a la banda, i deixarà l'opció de Bojan en funció de com vagi el partit...

    Ara, avui estic confiat! Nerviós, però confiat!

    ResponElimina
  8. Sabeu que diu si llegiu ROMA al reves???
    AMOR!!
    On jugava AMOR?
    AL puto BArça!!!

    No sens escapa la champions!!

    Al menys a Roma hi hem danar!!!

    ResponElimina
  9. http://www.youtube.com/watch?v=BgomX3qD-iA

    enxufeu-vos això a tot drap allà on sigueu...

    esgarrifança pura....

    BAAAAAAAAAAARÇA!!!!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM