Menu

dilluns, 25 de maig del 2009

LA FINALÍSSIMA JA ÉS AQUÍ!!!!

13 comentaris:

  1. SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

    Tornarem a vecer, i a fer-ho amb espectacle!!! Estic mooolt i mooolt confiat nois (tot i que a vegades si que m'agafa una mica de nus a l'estòmag, pensant en el MU, però llavors penso en el Barça, en el Rodillo, en aquesta màquina de jugara futbol i en la seva confiança.... i és llavors quan m'esborrono pensant en la tercera).

    A 1000000000000000000!!!!! revolucions!!!

    BARÇA!!!!!

    ResponElimina
  2. Mireu els jetus de Victor i de Déu a la capçalera de Barcissim... Són jetus guanyadors!!!

    JETUS GUANYADORS PENYYYYAAAA!!!!!!! GUANYADORS!!!!

    BARÇA I RITME, RITME I BARÇA!!!!!

    BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

    ResponElimina
  3. 14 HORES PENYAAAAAAAAAAAA!!!! CATORZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (Que fàcil és la broma eh!!!!! Que esmorzi el Manchester, que nosaltres ja ens beurem les copes).

    BARÇA!!!!!!!!!

    (Ara que hi penso, no està bé 14!!!!! s'ha de modificar!!!)

    ResponElimina
  4. NANUS AIXÒ ESTÀ AL CAURE!!! BRRRRRRRRRR QUINS NERVIIIIIIISSSSSS!!!!!

    M'AIXECO PEL MATÍ I M'APAREIX UNA IMATGE. UNA IMATGE D'UN NANU, PETIT, ARGENTÍ, AIXECANT UNA COPA MÉS GROSSA QUE ELL AMB LES ORELLES GROSSES! M'APAREIX UN GUAPERES I UN XINU PLORANT. M'APAREIX UN GLADIADOR AMB GRENYES CRIDANT VICTORIÓS... UOAAAAAAGH!!!!!!

    "Un olor de metall forjat em retorna...és l'època de bronze? és l'edat del ferro? és l'era Gaspar? és d'una batalla inacavable del segle II a.C.? No amics i amigues...

    És l'olor de la Copa d'Europa...S'està forjant per nosaltres..."

    Aquest és un comentari que es va fer en la PRIMERA ENTRADA de Barcissim.com el 2 de setembre de 2008. Una entrada que portava per títol "TORNAREM A VÈNCER". Una entrada on es poden sentir els crits després del gol de Belletti. L'entrada de la persistència. L'entrada de l'orgull. L'entrada premonitòria que ens va fer entrar per la porta gran en un any històric. Rememoreu amics:

    http://barcissim.blogspot.com/2008/09/tornarem-vncer.html

    ResponElimina
  5. fins hi tot jo m'estic ficant nerviosa!!

    ResponElimina
  6. Hauria de ser avui... la final!

    Així que rebentem eh!!?!? Que passa, que has posat entrades a la venta on que?!?! jajaja

    BARÇAAAAAAAAAAA!!!!

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. REBENTEEEEEEEEEEEEEEM!!!! COMPREM TRONS!

    ResponElimina
  9. CARRETILLESSSSSS!!!!
    FRANCESOS!!!!

    TROOOOOOOOOOOOOOOOOOOONS!!!

    ResponElimina
  10. Això cada cop s'esta fent més gros... i ja no cabo dins meu, tinc el cos ple de nervis i ara estic fora del meu cos...

    BARÇA!!!!

    ResponElimina
  11. Apareixo!

    Estic infinitament nerviós! M'encanta el vídeo i només falta la confirmació d'aquesta premonició per verificar que barcissim.com és el guru d'aquest Barça!

    Posa'm 3 Copes d'Europa si us plau.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM