Menu

dimecres, 24 de desembre del 2008

Bon Nadal Barcissim!

Add Image

6 comentaris:

  1. Penya, degut a què les festes de Nadal poden provocar un "virus barraques" generalitzat, al qual anomenarem "virus nadalenc", i és molt fàcil que molts us oblideu d'enviar-me les porres, crec que el millor és que ES SUSPENGUI la jornada. Si no hi esteu d'acord digueu-me alguna cosa, cap problema.

    ResponElimina
  2. tenim fins el dia 3 no? encara queda una setmana. jo puc fer-la però si ens posem d'acord, l'anulem i cap problem!

    ResponElimina
  3. ara que hi penso, podriem fer la porrissima en directe. Doncs el dia 2 és la barcsissimera. què me'n dieu?

    ResponElimina
  4. q yo no stoy...

    pero no creo q haya problema para q la gente la envie...no se como kerais!

    ResponElimina
  5. ok! em sembla just! porra nadalenca queda suspesa

    ResponElimina
  6. Ey!!! en uno de los FELIZ NAVIDAD pero en idioma raro de esos ke hay por segun que luegares del mundo pone: HRISTOS "nosequemás"... por tanto, HRISTOS= FELICES, HRISTO= FELIZ, FELIX=HRISTO??? es felissuca un hristo????, segun su relacion con los arbitros todo apunta a que si!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM