Menu

dijous, 11 de desembre del 2008

POOOORRA PEL CLASSIQUÍSSIM!


Penyaaaaa! No sé vosaltres pro jo estic nerviós, neguitós, garrativat, frisós, espervolat i hiperactivat!!! S'acosta el classiquíssim i he de fer coses! coses! A veure, no és temps de porres? Tothom fa porra i barcissim.com no?? Tenim una enquesta que ens diu per on van els tiros però hem de fer una porra amb resultats exactes. Com que no farem un pot on-line, proposo que qui guanyi la porra (evidentment posant resultat a favor del barça) es guanyarà una Xibeca Oficial de barcissim.com! Què me'n dieu? Venga va! que falten 2 dies!!! Jo votaré demà que si no seria tongo! Barcísssssssimmmmm!!!!!

22 comentaris:

  1. PENYA, acabo de veure que al facebook ja hi ha una porra en paral·lel. Perdona Al fatíssim, és que no tinc facebook i no hi entro gaire! De moment copio els que ja han donat el seu resultat:

    kurna: 3-1: 2 d'Etoo i 1 de messi; gol de Van der Vaart pel Madrid.

    Banach: 6 - 0 Messi, Eto'o, Messi,
    Xavi, Márquez, Messi

    ResponElimina
  2. Ja no cal que ningú posi resultat, guanyarem 6-0 segur!! No en tingueu cap dubte!!!!!

    És normal el formigueig a l'estòmac, menjar-se les ungles fins la falange, moure les cames acompassadament tac tac tac tac, respirar fondo...

    Avancem el temps 1 dia, 23 hores i 25 minuts???????

    ResponElimina
  3. 5-2

    Eto'o (2), Messi, Xavi y Eidurt

    Raúl y Pipita

    ResponElimina
  4. jo tb he posat 6-0 en la porra de un bar.
    dissabte... diumenge farem pilars amb el benak, la xibeca i giovanni dos santos

    ResponElimina
  5. 4-1 Eto'o (2), Xavi i Messi. Pel madrid marca... Saviola? Drenthe? Salgado? Bah, posem que marca el Pipita...

    ResponElimina
  6. Clar que si Budellot!!! Ens fotrem una Xibeca a mitges!!!!! A la salut d'aquests que posen resultats tan curts! jajajajajaj

    ResponElimina
  7. Bé penya! està clar que la Xibeca pot ser compartida, millor i tot! Com és un clàssic. El millor resultat i "la manita" que deien ells...

    5-0 i suquen: samu, messi, messi (aquest gol serà històric) tití, i touré

    FORMIGUEIG!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. jo penya aqesta nit e tingut un somni i era q a la primera part ja navem 6-1!!!

    ResponElimina
  9. En època de crisis trobo de puta mare que el premi sigui la xibequisima oficialícima de Barcissim.com.

    El meu resultat 4-1 (Messi 2, Eto'o 1, Titi 1)i pel Madrid Raulito

    ResponElimina
  10. La meva primera gran (i única) aportació a Barcíssim és per guanyar la Xibeca. Clar que sí.
    Tot i que es posi en dubte els meus sentiments cap els colors blaugrana, aposto per un:
    3-2 (henry, eto'o, eto'o) (higuaín, raül)

    ResponElimina
  11. Voto pel 4-2 (Messi, Messi, Eto'o i Tití - Raúl i Higuaín). Pallissíssima que ens quedarà al record per sempre!

    Que ningú em torni a dir que escrigui al barcíssim!!! Ja no teniu raons!

    Aphs! I m'emportaré la Xibequíssima :)

    ResponElimina
  12. Jo tb faré una aportació, q s'ocasió val la pena

    3-0 Henry, Eto'o (2)

    Veig q sóc la més pessimista.

    ResponElimina
  13. És una pena que Schuster no lideri l'equip en aquest partit... de tota manera, arrassarem!
    4-0 (Messi, Xavi, Messi i Alves)
    (raulito cero patatero por chulito)
    Salut i força al canut!!

    Jone.

    ResponElimina
  14. Joder Gemmmmmma, quantes emmmmmes! Tantes com gols del barça!

    ResponElimina
  15. Com mola la participació, ara s'ha de regalar alguna cosa a canvi no??? No tothom té una Xibequíssima!!!

    Si ningú endevina la porra què? Xibeca deserta o què?

    ResponElimina
  16. Borratxera de xibeca i de gols: 5-3

    ResponElimina
  17. RAFA:
    Jo coma bon no barcelonista, pero bon barcissimista, soc més objectiu i crec q amb en Juande ho teniu més xungo q amb la toia del schuster (q a més es soci del barça), Així q poso un 2 a 1 a la porrissima. Us anirà justet, justet... jajajajajajajajas!!!!

    ResponElimina
  18. El resultat serà múltiple de 3... 0-0, 3-0, 6-0, 9-0 o inclús 12-0! La mava "porra" és 3-0 (per concretar i guanyar el regalísssim).

    ResponElimina
  19. 3-1! Kurna brindarem amb Xibequíssima!

    ResponElimina
  20. jo com l´ocasió s´ho val dik un 4-1 i m´emporto la porra segur... jejjejeje

    ResponElimina
  21. Guanyarem 5-0 perquè ja és hora de passar "la manita" per la cara als merengues. La venjança és un plat que es serveix fred. Força Barça!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM