Menu

dilluns, 8 de desembre del 2008

JA S'ACOSTA EL DIA...

4 comentaris:

  1. per cert penya, demà hi ha convocatòria a casa pel partit de champions. Pels que no ho sabeu, al gener em canvio de pis, per tant aquesta serà la última vegada que veurem champions a casa. Tants records i moments històrics en aquestes quatre parets es mereixen un comiat. Demà: barcíssim i nostàlgia. Quantes emocions!!!!

    ResponElimina
  2. Demà hi serem!!! Tancarem el cicle de la champions al vostre pis amb el millor regal possible, una victòria del Barça! i obrirem un nou any al vostre nou pis amb una temporada increible a nivell de títols, joc i espectacle... Així que, i anant al video, matxaquem al putu madrid aquest dissabte!!!!

    ResponElimina
  3. Penyissima bo que es comencin a caldejar els ambients peque serà un espectacle. No se si vau veure tot el partit de air del madrid i va ser un espectacle veure com perdien de forma brutal atropellats per un sevilla molt superior al qual el barça ni va enxufar tres. Passarem x sobre els merengues com una apissonador!!

    en quant al tema del pis d'en saül i que jo no podré assisstir a la despedida m'agradaria que insultessiu uns quants tacos de part meva i feu l'esport d'enganxar barcissims amb pega!!

    guanyarem!!!!!

    ResponElimina
  4. Brutal el vídeo, els hi fotrem un sac!!!!!!

    Per cert, recordem que en aquestes 4 parets hem guanyat la Champions de Ronnie i Decu, hi hem vist gols de Déu, hi hem tallat moltes pizzes i hi hem obert moltes Xibequíssimes. Només desitjo que al nou local de visió barcissimística no hi falli l'altar.

    Avui guanyarem!!!!!!!!!!!! Estic nerviós, no sé si pel Shaktar de Luscescu o pel Merdid.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM