Menu

divendres, 19 de desembre del 2008

Tots els camins porten a Roma.



Com mola que ens toqui el "fàcil" a naltrus i el "coco" al Madrid!

A veure, a poc a poc. Hi ha diversos partidassos a vuitens que ens treuen rivals forts per quarts. Per exemple, mola que caigui o Juve o Chelsea, o Madrid o Liverpool, o Arsenal o Roma, o Inter o Manchester.

Sembla clar que el Barça passarà fàcil. Que vingui Benzemà i la truppe que els hi fotrem un sac.

Com molarà veure caure el Madrid a Anfield...

(No sé com van els quarts)

23 comentaris:

  1. Penya jo vull saber contra qui ens podem trobar a quarts! Com va això? És un arbre d'akets? qui ens tocaria? venga banachíssim, enviat especial!

    ResponElimina
  2. fALTA FELISSUCA, ENS HO DIRÀ EN BREU!

    ResponElimina
  3. Penya, mola lu del codi QR però digueu-me què hi posa! jejejej

    ResponElimina
  4. jajaja aqui està la gràcia!

    ResponElimina
  5. Va... diga-m'ho... que jo no tinc mòbil 3G ni coses d'aquestes modernes!

    ResponElimina
  6. no nop
    jo no ho vul saber
    ja buscare la manera de saberu...

    ResponElimina
  7. mola mes descobriru i flipar...
    que no que tu diguin....

    ResponElimina
  8. el missatge no és res d'especial. És molt simple. Només fa falta mòbil amb conexió a internet i càmera. Entreu amb el mòbil a http://reader.kaywa.com i us baixeu una aplicació que llegeix qr. Després feu una foto al codi i surt. Jo ho he hagut d'imprimir, ja que per pantalla no m'ho pillava bé. Cada x dies aniré canviant el codi. Divertit no??

    ResponElimina
  9. atrápalo: entrades COPA: Barça-At. Madrid: 7€!!! Kurna pilla'n unes 5 i te les paguem!

    ResponElimina
  10. o 10! pro pilleles tu! jajajaj

    ResponElimina
  11. els grans campions guanyen la champions contra els millors, i aquest any el Madrid s’emporta la desena…

    ResponElimina
  12. Shhhhhhhhhh. Per cert, ja he reservat les entrades. 8. A pagar i recollir el dia del partit!

    ResponElimina
  13. Eiiiii que m'heu contat??????

    ResponElimina
  14. Això del codi qr jo no ho puc fer. Sóc una mica de papaer i boli! Fes un codi amb paper i boli i llavors ho buscaré jajajajaja

    ResponElimina
  15. Per cert periquíssim, el Madrid perdrà contra el Liverpool, posa-t'ho al cap.

    Walk on, walk on, with the hope in your heart
    and you'll never walk alooooooone,

    YOU'LL NEVER WALK ALONE!!!!

    ResponElimina
  16. ok, dels 8 confrmats: kurna, banach, frans, montse, andrea i joana. sobren 2 que segur que cauen. va bé?

    ResponElimina
  17. reservem més? qui s'apunta?

    ResponElimina
  18. jo hui he contat ma germà!

    ResponElimina
  19. ok, doncs ja hi som tots. no?

    ResponElimina
  20. Valoració del sorteig.

    Per mi es de puta mare...4 dels grans, es a dir, chelsea, inter, manU i Juve senfronten entre ells per tant nomes en queden dos que passen a quarts. Pel que fa al arsenal Roma, preferiria l'Arsenal a la Roma. Els tres equips espanyols si passessin crec que seria assequible i si passen els seus rivals crec que tb. Pel que fa al Madrid Liverpool no comments. El liverpool es lider a la premier, aixi que Bye Bye my dear friend...

    Ara hem d'esperar no fer llufa cntra l'Olimpic. Crec que es assequible penya.

    ResponElimina
  21. Penya qui es la joana?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM