Menu

dissabte, 6 de desembre del 2008

XIBECA PER...........TITIRRÍSSSSSSIM!!!!


12 comentaris:

  1. PER CERT PENYA, ESTIC AMB EL PERIQUISSIM VEIENT EL PARTIT I TÉ UN REGAL PER BARCISSIM.COM AQUEST NADAL.............

    ResponElimina
  2. com se la mereix akest home avui.... i com ens mereixem el regal a barcissim.com jajajaa. que es?

    ResponElimina
  3. Em pensava que mai veuria una Xibequissima per Titirrissim!!!!!!

    Gràcies Monsieur!!!!!!!

    Ara que Bojan és major d'edat ja amaguen el seu amor!!!!!

    Estic molt exclamatiu!!!!!!!

    ResponElimina
  4. el regal és sopresa i el periquissim ho està "fabricant"...

    VISCA EL PUTU BARÇA PENYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! SOM LA ULTRAPOLLA EN PATINETÍSSIM!!!!!!!

    ResponElimina
  5. A dormir a 6 del segon i a 9 del Madrid!!!!!! jajajajaj

    En les dues últimes visites el València s'ha endut 9 gols!!!!!

    Em jugat contra 3 dels grans (València, Sevilla i Atlètico) i hem marcat 13 gols i només n'hem rebut 1!!!!!!!

    Periquíssim!!!!!! Que regales??????

    ResponElimina
  6. Saulíssim que fem comentaris a l'unisono o que???

    Ara estic dubitatiu?????

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

    VISCA EL BARCISSIM!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. és una sorpresa però m'estimareu tots, Feu una enquesta (el Saül ja la publicarà). Us agradarà

    ResponElimina
  8. beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee VISCA EL BARCCISSISM.....

    ResponElimina
  9. penya jo pnsava que la superxibeca seria o per xavi o per yayardes pq u estaven fent francament be al principi pero sens dubte un hack trick (s'escriu aixi?¿) es espectacular.

    Per cert girona va plena d'enganxines de barcississim!!!

    ResponElimina
  10. creieu que el home amb mes fondu físic és dani alves o que opineu al repecte¿? Té uns pulmons com una puta plaça de toros!!!

    ResponElimina
  11. Ernestíssim s'escriu hat trick, el que en català seria broma de barret. Pregunta-li als anglesos el perquè. Però cada dia els hi dono gràcies per haver inventat el football i cada dia dono gràcies a Hans Gamper per haver creat el nostre club.

    ResponElimina
  12. Diria q el Valencia se ha llevado 10 en los 2 ultimos partidos

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM