Menu

dimecres, 18 de febrer del 2009

Ja n'estem tips!

7 comentaris:

  1. Mai havia vist tanta penya merdosa junta! Com els odio a tots....

    Proposo una enquesta:

    Dels 7 que hi ha, quin odieu més?

    Juanitu: Tomàs Guasch, la gran merda espanyola!!!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. fills de puta tots!!!
    manu tenorio aquet de cuatro es el pitjor

    ResponElimina
  4. De bon matí ja feu vomitar a la penya... Estic amb tu Juanitu, jo també votava el putu Guasch. Espero parar de trallar d'aquí una estona.

    ResponElimina
  5. Per cert, jo a lu dels pericus ho he votat tot. És la veritat.

    ResponElimina
  6. Jo per variar, JJ Santos. Ara que també em cago amb els Manolos, Tomás i companyia...

    La veritat és que ja cansen. Que estan a 10 puntacus encara!!! Que no guanyaran ni la Lliga ni la Champions ni la Copa, per això deuen estar picats i es dediquen a repartir merda aliena...

    ResponElimina
  7. Jo el Tomàs Guasch i aquet del bigoti de Tele Madrid, em provoquen indiferència. Són provocadors i és la seva feina. Aquests

    Enviaria directament al matadero els que van d'informadors, els que van d'imparcials, els de Raul selección: Manolo Lame Culos, Manu Carroña, JJ Llantos, Mamu Sánchez i J.M. Luque amb deformació a la barbeta.

    Digueu-me masoca però de vegades em poso a escoltar Ràdio Marca i allà si que hi ha escòria real. Un tal Paco García Caridad i a Onda Cero el De la Morena, són lu més caspós i demacrant que ha vist el món del periodisme esportiu.

    Aquesta peny se'ls calla fàcil. Se'ls calla amb espectacle i se'ls calla cremant-los tots a la foguera amb una mica de gallinassa pq prengui bé.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM