Menu

divendres, 27 de febrer del 2009

Militíssim ja gamba

http://wikicule.wikispaces.com/file/view/milito.jpg
Penya! Aquest home, en Militíssim, del que ja no se'n recordava ningú, ha tornat avui a entrenar amb el grup. Un gran central que la temporada passada va fer molt bon paper. Segurament tindrà pocs minuts el que queda de temporada, però mai se sap si a Roma anirem amb tots els defenses bé... per tant: un reforç de luxe. Per cert, no li he posat nom a Barcissim.com!!! Com li diem? Militíssim? Gabíssim? Hauriem d'investigar un bon nom de l'estil 'Planxes' o 'Jungles' no? Endavant propostes!!!

11 comentaris:

  1. A mi Militísssim em sembla encertat, i segueix la tonica i filosofia del nostre blog i esperit.

    A partir d'aquí, doncs proposo:

    - Cabellíssims
    - L'argentí
    - El Mariscalíssim
    - L'home del genoll
    - Genollíssims
    - Miliki
    - Quasimodo

    Valtrus escolliu...

    ResponElimina
  2. Ei pnya, a mi em mola Mariscalíssim, potsr és una mica llarg, però a mals sempre li podem dir marisc o escamarlà.

    ResponElimina
  3. jajajajaj a mi em mola genollíssims! El tema de mariscalíssim tb té joc: li diem Cobi? Petra? Forçut?
    O amb el tema del marisc: també hi ha llamàntol, cigales, percebes...

    Clar no, percebes és eidurt, que sempre va a per cebes.

    ResponElimina
  4. Li diem cigalíssim? musclíssim?
    Deixem de dir pericus a l'espanyol i els hi diem cloïsíssims?

    ResponElimina
  5. Poso l'entrada al començament que és una decisió important!

    ResponElimina
  6. com ho has fet això al fathissim?? has republicat amb el meu nom? que et saps les meves contrassenyes??? FAS TRAMPA! N'ESTIC SEGUR!!

    Per cert m'agrada: Marisquetes.

    Guaiteu quin remat de cap en Marisquetes!!

    ResponElimina
  7. He modificat l'hora de l'entrada posant-la més tard que la dels gols i prou. El blog t'ordena les entrades per l'hora en que la publiques. Però sí, faig trampes!

    ResponElimina
  8. A partir d'ara en comptes d'Al Fatah et diré "En Trampes"
    jajajajajajajajaj quina gràcia que em foto a mi mateix!!! jajaj

    ResponElimina
  9. Guaita en trampes quina quiniela ha fet!!!

    Segur que fas trampes,...

    ResponElimina
  10. Trampes és molt bo eh Al-fatah, digne d'un crack del Barça!

    Per cert trampes, ja has penjat la tva quiniela? jajajja

    El tema Militíssim, el que decidim se li dirà, per adaptar-nos no hi haurà problmes jajajaja

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM