Menu

dimarts, 17 de febrer del 2009

Una altra toma de l'escena...

6 comentaris:

  1. Jo crec que fa falta un tio que la lii una mica! Eto'o és un Stoixkov de turno i això sempre cal a un equip tant de puta mare com al Barça. No té gràcia si plora Bieles, ha de fotre crits un tio important, i aquest és Samu.

    Es quedarà, com a mínim un any.

    ResponElimina
  2. Jo penso que Samu és un crack, un killer. Un dels jugadors que més ens fa disfrutar sobre la gespa.

    Això no treu que pugui dir el que li rota quan li rota. El seu orgull li porta a dir coses com: "no entenc els jugadors que fan un petó a l'escut" o "jo només treballo pel Barça". Està clar que se la guardava desde que va començar la temporada i ara, quan és pichichi i bota d'or, comença a deixar-les anar.

    Em sembla molt més difícil fer 18 gols en un equip com el València que 23 en un equip com el Barça.

    Aqui ho deixo......

    ResponElimina
  3. uiuiui saül que amb aqestes declaracions et pots buscar problemes...jejeje
    pensa que villa és sempre titular i samu per decisions tècniques no juga ni copa del rei ni tots els partits de lliga o champions que ell voldria i a sobre enxufaria!!

    per cert, estic d'acord amb el banakissim, samu és un stoixkov i dona vidilla a la gespa i on sigui. No se si ho heu sentit aquests dies pero es veu que samu té 400 mòbils (telefons mòbils)... és brutal aquest home. Els seus cotxes són marca eto'o... no ho se penya. a mi m'encanta que se li envagi la flapa!!

    cada cop queden menys jugadors així! si ja no hi fossin els footbol ja estaria ben prostituit! on s'han quedat caràcters com jalminha, eric cantonà, stoixkov, romario o fins i tot BARTRE DE LA BISBALENCA!!! ja no queden aquests caràcters i el dia que desapareguin només tindrem Cristianos Ronaldos i ens haurem convertit amb uns gilipolles!!! caràcters així són els que salven l'esport!! un tio que guanya 8 medalles d'or (que es diuen ràpid) i es fuma un putu chilum d'herba!! i la penya diu quins collons!! doncs jo dic:"fes-ho tu gilipolles que arribaràs una puta hora més tard de lu que ho ha fet ell"... el footbol i l'esport en general és una activitat de caràcter i ambició i si això es perd no juguem a footbol, juguem a nines i conque la nanci barby cosquilles ja no està als estancs del corte ingles jo dic:"SAMU SGUEIX AIXÍ I ENDU-TE TOT LO QUE PUGUIS PER ENDAVANT"

    visca el footbol penya que és lo que em fa llevar feliç cada matí!!

    (per cert vinc de jugar un partit de footbol i hem empatat 6 a 6 i m'han cosit a faltes)(a l'11 el mataré)

    ResponElimina
  4. Béeeeeeeee quin esperit ernestíssim!!! Aquí jhas transmés sensacions importants i úniques! A mi tbé em fa feliç el futbol!

    ResponElimina
  5. M'agrada el debat, però segueixo pensant que quan acabi la temporada és moment de pensar en vendre samu sempre i quant les alternatives siguin sòlides.

    Estem d'acord que Hristo, per posar un exemple, estava tant o més girat que samu, però mai va liarla creant pollos interns. Es més, pregunteu-li a Stoitxkov quin és l'equip del seu cor.

    Crec que a Samu li pot l'orgull i moltes vegades pensa en ell en comptes de l'equip. Encara que tingués raó el dia del Betis, ha d'obeïr les ordres de Pepíssim que per algu és l'entrenador.

    Crec que el debat hauria de sortir una vegada acabi la temporada i no ara. Esprem que segueixi enxufant-les i que el vestidor no es ressenti, doncs entrem en una fase molt decisiva i no valen declaracions inoportunes.

    M'agradaria destacar que no poso en dubte la qualitat de Samu i que, en cas que es quedés 1 o 2 anys més, tindrà el meu suport com tots els gladiadors que defensen els nostres colors.

    Per cert, ja tinc el carnet!
    Barcissssssim!!!!!

    ResponElimina
  6. Per cert avui la premsa diu que se'n vol anar al Milan. Que no ho sap que allà hi ha Ronnie??? Hi ha Vilafranca a Itàila?????

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM