Menu

dijous, 12 de febrer del 2009

Seleccions

La jornada de seleccions ens deixa els següents resultats amb participació blaugrana:

Espanya 2 – Anglaterra 0

Piquetes (debutant), Xavi i Andresito titulars contra Anglaterra. Xavi va fer l'assistència del segon gol.



França 0 – Argentina 2

Presència d'Abidal, Titirríssim i Déu. Aquest últim va fer un golàs que va suposar el 2 a 0 per Argentina.



Estats Units 2- Mèxic 0

The Mexican no va tenir sort i va ser expulsat en el partit de Classificació que va perdre Mèxic contra Estats Units.



Camerun 3 – Guinea 1

Eto'o va enxugar 2 dels 3 gols del seu equip contra Guinea.

Liechtenstein 0 – Islàndia 2

Eidurt va marcar el segon gol de la seva selecció, líder natural de la seva selecció va demostrar perquè està al Barça.

Turquia 1 – Costa d'Ivori 1

Presència de Touré en un partit que Drogba va empatar per Costa d'Ivori a escassos minuts pel final.



Líbia 2 – Uruguai 3

Comunitat autònoma titular en un partit del que no se sap res més.



Brasil 2 - Itàlia 0

Daníssimo va jugar 20 minutets.

5 comentaris:

  1. Messi ni do el bany que la roja els hi va fotre als anglesos...
    Messi ni do el golàs de Robinho.
    I sobretot Messi ni do el golàs de Déu!!!

    ResponElimina
  2. Em sap greu no haver trobat els gols de Samu i d'Eidurt, si algú els troba que els posi aquí!!!!

    ResponElimina
  3. Si senyor! Gran reportatge i gran reporter! Esperem que no es noti el virus FIFA el proper partit a Betis.

    Betis, Osasuna, Racing... són pobles o ciutats? No em surten al mapa. Anem de vacances a Sporting?

    ResponElimina
  4. Són ciutats, òbviament, igual que Espanyol, Numància, Real Societat i Levante.

    ResponElimina
  5. Vaig estar vivint 2 anys a Celta i s'hi està de puta mare! Llàstima que hi plogui tant! Em vaig mudar a Recreativo que hi fa més solet.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM