Menu

diumenge, 8 de febrer del 2009

TV3 encara no paga...


TV3 segueix sense poder emetre els partits del Barça pels coneguts problemes de morositat. Just uns minuts abans del partit s'ha conegut la notícia que la tele catalana no emetria el partit, segons les fonts consultades no s'han solucionat les divergències econòmiques exitents entre les entitats.

Aquest matí hem sorprès un cobrador del frac als voltants de TV3 clarament identificat amb escuts del Barça. Suposem que es tracta d'una mesura de força del club per poder cobrar els diners que els deuen.

4 comentaris:

  1. vaya merdaaa!!!he arribat tard a bcn i quan estic a casa veig q a TV3 fan una peli...i el partit???m'ha tocat veure'l a la sexta...

    ResponElimina
  2. Que estem malalts?????

    ResponElimina
  3. jajajajaj! mite'l el cobrador amb el seu barret de copa!

    Ahir al Xavi Torres, en acabar el Hat-Trick va deixar anar un: "Una setmana més no hem pogut veure el partit en català..." i jo em pregunto. "Què voleu retransmetre si no pagueu??"

    Sincerament, el conguito de la sexta ralla lu seu, però no trobo a faltar el Jordi Ramos per res del món. Si m'haig de posicionar, estic de la banda del Barça.

    Un altre tema és que el que ens han dit els mitjans de comunicació sigui cert del tot, però jo, amb el Barça sempre!

    ResponElimina
  4. Hola!
    la propera Marató de TV3 serà per pagar al Barça?
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM