Menu

dissabte, 10 de gener del 2015

A10

Ja no hi ha volta enrera. Passi el que passi, es quedi Lutxu o el xutin, surti el Bacó o es quedi Nobita... Messi ha de pirar a final de temporada. Qualsevol cosa que no fos això seria totalment insostenible per ell i pel Barça.

Messi nanu, plega. Acaba la temporada de manera digne i professional, com sempre has fet, i ves al Chelsea, PSG o on sigui que vulguis acabar la teva carrera amb un contracte espectacular perquè t'ho has guanyat.

Jo, si fos Messi, em piraria del club que m'ha vist néixer i creixer i fer-lo gran, molt gran.

Superlatiu i incomparable
Per molt que ens esforcem i per molt poca memòria que tinguem, mai tornarem a veure res igual. Messi comença la seva etapa professional al Barça fa 10 anys. En aquests 10 anys no ha fet res més que donar l'espectacle més gran que hagi pogut donar un jugador. Repeteixo: 10 anys. Curiosament coincidint amb els 10 anys més espectaculars de la història del club. 10 anys de 115. Només 10. Amb un líder indiscutible: Messi.

Humil, treballador i ambiciós
Messi s'ha caracteritzat sempre pel seu caràcter humil, tímid, poc soroll, poques vegades ha fet declaracions polèmiques, gran amic dels seus amics, company de tots al vestuari i ambiciós com pocs amb un caràcter guanyador que l'ha portat a ser un aspactacla sense precedents.

Motiu de crítiques injustes
És seriosament sorprenent que una entitat tant autodestructiva com és el Barça hagi pogut aguantar la seva estrella tant de temps. Però el mèrit és majoritàriament de Messi. De la seva actuació al camp i fora del camp. Malauradament ha arribat un punt on això ja no s'ha pogut aguantar més. El primer cop que baixa una mica el ritme l'any passat se li tira la penya a sobre i es converteix en el centre de les crítiques en un any en el que marca 41 gols. 41 gols. Repeteixo: 41 gols.

Víctima de la premsa
Per molt que s'omplin la boca la premsa en favor de Messi, si hi ha una cosa que està clara és que ell no ha dit res. Ni ho dirà. Jo tampoc ho diria. No es pot parlar amb gent que no sap parlar. En tot aquest enrenou amb Luis Enrique he sentit i llegit de tot. Que si ell es una reina del vestuari i els entrenadors han de seguir les seves ordres, que si tots li passen la pilota per por... especulacions i ell segueix callat. Com ha de ser. Callat i amb els ous inflats. Tothom s'omple la boca i nungú sap res del cert. Ja us ho trobareu. Això si, al camp: espectatcle

Venem-lo! Ara que encara en treurem algo!
El Barça està per sobre de tot! M'és igual el que hagi fet! Aquest és un comentari cada dia més estès entre els culers... perfecte. Jo crec que en expressions com aquesta es resumeix la consumació de l'auto-destrucció intrínseca en l'ADN culé. Diria que aquesta és la crisi més forta que viu el club desde que hi ha Messi i ell és el primer que veu que amb aquesta fórmula no es guanya res. Amb aquesta actitud negativa i destructiva no s'arriba a cap lloc. Per tant, si el club i l'entorn no canvien, canvio jo.

Jo si fos Messi, pillaria tot el que he comentat abans, reflexionaria i diria: gràcies pel consell penya, així ho faré. Amb tot el que us he donat, aquí us quedeu amb totes les vostres calaveres. A veure qui us tira del carro en els propers anys. A10



10 comentaris:

  1. Boh! Jo em pensava q em tirarieu calaveres...

    ResponElimina
  2. Estic totalment dacord amb tu amb casi tot menys en que es piri.

    És veritat q ho ha donat tot. És veritat que ha estat el millor. És veritat que sempre ha parlat al camp. És veritat que els millors anys de la historia del barça han coincidit amb ell. I és veritat que deu tenir els cullons plens, ho entenc.

    Però també crec que enlloc estarà millor que aquí, i que demostraria ser un gran culè, quedant-se a les madures també, i intentar revertir la situació.

    Avui algun diari porta les paraules de Guardiola, i la seva negativa a firmar una samarreta del Barça. Jo a Guardiola no li retrec res, però no agrada veure mites culés "renegant" del club; també ho ha fet cesc al marxar al chelsea (no és q el consideri mite, pro el Barça ho va donar tot per ell i es pira tranquilament amb Mourinho i raja...??).

    Doncs això no m'agradaria que pasés amb Messi. És patrimoni del club i s'ha de fer el possible pq es quedi. Això no vol dir que es quedi fins que s'arrossegui, però s'ha d'intentar allargar els anys que li queden de futbol a can barça i que quan s'envagi, ho fagi per la porta gran i no per pirar-se al Chelsea amb Mou pq està emprenyat amb l'entrenador.

    Ja tocaria que d'una vegada per totes sapiguéssim gestionar la sortida d'un crack de can Barça.

    ResponElimina
  3. Jo no vull que es piri. Seria tristíssim. Però jo, si fos ell, em piraria.

    Posem per exemple que decideix quedar-se per implicació amb el club. Els anti-messi, els que ja el volen vendre i el critiquen creixerien a pinyon amb la cantinela de que un jugador no pot ser qui decideix i qui està per sobre de tot en un club. Llavors es crearia un cas Casillas però (sabent com som els culers) seria totalment insuportable. A part que està perseguit per hisenda i tota la caverna....

    Per tant, entendria que, abans de passar per aqui, faci un borrón y cuenta nueva i comenci una nova etapa en la seva carrera.

    ResponElimina
  4. Si es vol pirar, que es piri a Argentina, a casa seva i jugui allà! Què cullons ha d'anar a fer al Chelsea... Es que em faràs emprenyar hostia!!!

    ResponElimina
  5. Exacte a Argentina, a jugar a Newell's! Clar que sí. Emprenya't home!! jajajaj Però emprenya't amb la merda d'entorn! Jo només estic dient el que hi ha!! Fa pupa eh? Doncs a veure si n'aprenem tots plegats!

    ResponElimina
  6. A mi no em vinguis a donar lliçons eh...

    ResponElimina
  7. Jo et dic el que hi ha. Si t'agrada be i sino tambóh!

    ResponElimina
  8. A veure, he estat pensant bastant en aquesta entrada i tinc un quants pensaments. (He de dir que el que va dir Messi ahir, no canvia la meva opinió, per tant li fotré pel dret):

    Què ha passat?
    Messi no és el que era. Fa 3 anys que es fa un equip a la seva mida, se li porta l'entrenador que vol, etc. i la cosa no xuta. El tio s'ha fet l'amo i senyor del club i, per molt que digui que no, tots sabem que no és un més. Que si Messi té cagarrines tremola el barcelonisme.

    Què ha de fer el Barça?
    Vendre a Messi i organitzar-li una sortida per la porta gran, cosa que mai s'ha fet amb cap crack. S'agafen els 250 millons del Chelsea o del PSG o de qui sigui i se li diu: Messi titu has sigut el millor jugador de la història i gràcies al que has fet el Barça de Guardiola serà recordat pels segles dels segles. Ens aixequem, t'aplaudim i quan vulguis ser director esportiu ja passaràs.

    Què ha de fer Messi?
    Acabar la temporada dignement. Ahir va fer un partit bo però no ens pensem que ja se l'ha de renovar fins el 2030. Ell s'ha de centrar en jugar que per això se li paga i intenter donar una última alegria a l'afició abans d'anar-se'n.

    Què ha de fer l'entorn?
    Deixar de tirar merda. Zubi ja és fora i tindrem eleccions a finals d'any. Ara que això ja està aconseguit, val més animar l'equip a veure si sona la flauta i quan torni el Bacóh ja tornarem a pensar en a veure què podem fer.

    ResponElimina
  9. Obviament opino el contrari pero m'agrada el to constructiu dels teus comentaris

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM